Nytt Wolfenstein spanat på Amazon

Robot
Nytt Wolfenstein spanat på Amazon

Tack! Gärna. De tidigare spelen var riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaa snälla! Älskade de 2 senaste!

Medlem

Ge mig mer Blazkowicz nuuuuu!!

Medlem

New Order och Old Blood var riktigt trevliga och välgjorda, hoppas på mer från dem, gärna med en senare version av motorn och kanske lite mer optimerat som doom så vore de super.

Medlem

Har inte spelat The New Order men det ser ut att vara att roligt spel. Måste införskaffa på sommarrean och spela igenom det!

Om det släpps ett nytt hade det inte skadat med uppiffad grafik som tidigare har nämnts och självklart mycket bättre ljud. Det ska låta brutalt.

Medlem

Sitter fortfarande och drömmer mig tillbaka till Return to Castle Wolfenstein, SP och helt underbar MP del. Bara hoppas på MP nu då.

Geeks Gaming
Skrivet av Freffo:

Har inte spelat The New Order men det ser ut att vara att roligt spel. Måste införskaffa på sommarrean och spela igenom det!

Om det släpps ett nytt hade det inte skadat med uppiffad grafik som tidigare har nämnts och självklart mycket bättre ljud. Det ska låta brutalt.

New Order och Old Blood är några av de bästa FPS spelen som har gjorts... så ja det tycker jag att du ska ^^

Medlem

Jag håller fortfarande på att spela singelplayer i "Wolfenstein: The New Order". Har nu spelat i 21 timmar.
Tycker det är väldigt segt och repetitivt.
Ska avinstallera det så snart jag spelat igenom det.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

New Order och Old Blood är några av de bästa FPS spelen som har gjorts... så ja det tycker jag att du ska ^^

Då blir det att köra igenom det efter Witcher 3 Blood & Wine!

1
Skriv svar