Här är tolv läckta spelminuter från Star Wars: Battlefront II

Robot
Här är tolv läckta spelminuter från Star Wars: Battlefront II
Medlem

Jag är skeptisk. Men det kommer säkert att sälja som smör oavsett vad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Rey mot Darth maul? Är tidsresor inblandat?

Väldigt snyggt och smidigt ser det ut. Men jag gillar inte detta med "super karaktärer" eller vad man ska säga, det blir så himla obalanserat i spelet när någon kommer med en ljussabel eller en super pistol. Visst är det kul att kunna spel Darth Vader men kan man inte ha den möjligheten endast i ett game mode där alla man spelar mot är "super karaktärer" så att det inte blir så ojämnt stundtals.

Medlem

Så vackert!

Men det är mängden innehåll och variation som måste stämma. Inte ska de få 600kr till och mer på det genom att ligga på latsidan.

Medlem

@Jeans: Allmän MP, de skiter i lore verkar det som.

Medlem

är det bara jag eller ser det inte så kul ut, Singelplayer visst bring it men som MP nja aldrig varit fann av superhjälptar i MP spel, blir lite som perks i cod spelar ingen roll så dör du ussh men är det en bra SP så blir det ett givet köp

Medlem

Den första banan i klippet verkar ju vara en ren granatfest, så som många andra dice-spel.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@Jeans: Allmän MP, de skiter i lore verkar det som.

Men gråt MER. Enda stället där lore har nån betydelse, är Singleplayer delen. Sen är det som läckts ALPHA, och det är mycket möjligt att det kan finnas en server-inställning för att begränsa till valfri tidsperiod, eller alla tidsperioder.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Köpte aldrig första....kommer inte köpa detta heller.
Så länge dem inte implementerar riktigt sikte på vapnen så blir det inget köp.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@wingman92:

Håller med, ser inte skoj ut.
Varför inte bara gå tillbaka till Stormtroppers .
Känns som att spelet är lite väl för snabbt jämfört med vad det borde vara.

1
Skriv svar