Vi lirar Star Wars: Battlefront 2!

Robot
Vi lirar Star Wars: Battlefront 2!

Erik och Anabelle tar värvning hos separatisterna.

#battlefront-2, #e3, #e3-2017, #eaplay, #star-wars


Medlem

Blir faktiskt lite småsugen att spela spelet bara för att utforska stadsmiljöerna. Det ser bra mycket mer intressant ut än föregångaren.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag tycker det ser mycket spännande ut. De verkar ha fixat till det som var fel med första. Till exempel att flyga ser jäkligt kul ut nu; inget autoaim där. Banan ser väldigt cool ut dessutom. Då jag är en stor Star wars-nörd så kommer jag nog köpa det här... Tyvärr.

Medlem

Jag längtar. Jag är en gammal OT-människa och har inte så mycket för PT-filmerna men jag ser fram emot att spela som Darth Maul och andra PT-karaktärer. Det ser riktigt kul ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vill gärna att man kan springa fram till ett fordon och sätta sig i det i alla spellägen.
Saknar det från det originella SW:BF2. Sådan nostalgi, då är jag såld!

Det är överlag annars som det förra spelet om jag kollar grafiken och ljudet. Väldigt bra med andra ord. Är svårt att få en riktig uppfattning av spelen då det inte är 100% kvalitet i livestreams och youtube-videos. Men SW:BF2 lär bli väldigt mycket bättre än det första DICE skapade av det jag har sett.

Medlem

@Freffo: Visades väldigt mycket FPS i gameplay trailern som släpptes

Gnällkuk

Tycker det ser jävligt coolt ut, dock känner jag mig oroad för planen. De känns som det är för många och för OP. I BF1 så är det nästan alltid samma sak, finns det plan sitter några i dessa hela matchen utan att någon i regel skjuter ned dem och de bara massmördar hela kartan igenom.

Hoppas att det inte blir mer av samma här, men det är nog det enda jag såg som jag inte var helt överexalterad över, resten såg riktigt lovande ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Thane:

@Freffo: Visades väldigt mycket FPS i gameplay trailern som släpptes

Såg det, en sak ikryssat.

Ambassadör
Xbox

Det kommer att vara väldigt snyggt på en Xbox Scorpio!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag hade tyckt att DICE's Battlefront-spel var aspeppande om dom verkligen körde mer Battlefield-stajl immersion och mindre arkadigt. Att få den nivån av immersion som t.ex. Battlefield 1 har fast i SW universumet. Men ist blev det, av begripliga själ då man vill följa IPn, något arkadigt och för mig ointressant.

Det som blir lite lustigt är att dom bara hade skinnat om Battlefield 1 med Star Wars-ljuden, vapnen, skeppen osv så hade jag uppskattat Battlefront 5 gånger mer.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar