Allt vi fick se på EA Play – vad var bäst?

KoP
Medlem
Skrivet av Divion:

Kan man se presskonferenserna i efterhand någonstans?

YouTube?

Medlem

BF 2. Verkar ÄNNU bättre än ettan.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Cringe fest specielt snubben i början av Need for Speed. Spelet såg ok ut dock. Var mycket expected eller gammalt. A Way out såg mest intresant ut. Anthem såg man bara teaser så ingen comment om den. Också så ser de ut som de kanske blir ett Battlefront 2 inköp alla fall.

Medlem

Röstade visserligen på Anthem, men så här efterhand var det nog ändå A way out.
Inte superpepp på co-op, men spelet verkar riktigt bra. Josef gjorden en riktigt, riktigt bra presentation. Helt klart en frisk fläkt!

Medlem

Allt var en stor besvikelse förutom Josefs nya spel, förmodligen det enda spelvärda också.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Du tycker anthem verkade intressant? du såg typ 30 sekunder utav det, inget mer.
Sen är det ju Bioware, en död studio, som utvecklar skitet, ha inte höga förhoppningar lol.

Ja det man såg av det verkade intressant, jag älskar den artdesign/miljön de hade, jag vill se mer !!!

Gillar man inte sportspel, ja vad var bäst från EA, då fanns det ju inte så mycket annat o välja på heller:P

Medlem

@Divion: "Vi kommer, till skillnad från Activision, ALDRIG ta betalt för extramaterial". Så lät det för ett par år sedan, jag tar det nya uttalandet från årets E3 med en stor nypa salt, ska de inte ta betalt för nåt DLC så blir jag väldigt förvånad. There's no such thing as a free lunch.

Medlem

Tack för länken. Jag håller med dem totalt, men jag förväntade mig å andra sidan noll av EA.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ja det man såg av det verkade intressant, jag älskar den artdesign/miljön de hade, jag vill se mer !!!

De ska visa upp mer av spela på MS-konferens läste jag någonstans.

Får hållar tummarna för att Bioware kan ta klivit framåt, de har inte gjort något extremt bra på flera år. Allt har varit helt okej.

12
Skriv svar