Josef Fares bekräftar att det är brorsan som spelar Leo i A Way Out

Robot
Josef Fares bekräftar att det är brorsan som spelar Leo i A Way Out

Visar upp tidiga skisser från spelet och hur slutresultatet blev.

#a-way-out, #e3-2017, #josef-fares


FM-guru
F.d. Sisyr

Det var helt uppenbart att det var Fares Fares så fort som Leo visades i profil. Den näsan alltså, haha.

Medlem

Jag tyckte jag fick lite Fares vibbar av Leos ansikte men antog att jag bara inbillade mig det eftersom det är Josef Fares spel

Fan va kul att det är Fares Fares ändå, han är en rätt skön skådis, blev paff när man såg honom i Star Wars xD


signatur

Game long and prosper

Avstängd
Skrivet av Sisyr:

Det var helt uppenbart att det var Fares Fares så fort som Leo visades i profil. Den näsan alltså, haha.

Ja, den är inte att leka med!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Det var helt uppenbart att det var Fares Fares så fort som Leo visades i profil. Den näsan alltså, haha.

Skidbacke Deluxe


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kul grej med att ha med brorsan i huvudrollen!
Trodde också att karaktären var baserad på Josef, men det här är betydligt bättre än så.

Oj, det är inte deras första samarbete!
Jag som sett både Jalla Jalla och Kopps!
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fares_Fares

Älskar detta klipp, särskilt 4 minuter in.
Matrix+Ace Ventura och vad mer?

Medlem

Rätt uppenbart att det var Fares Fares måste jag säga.

Gillar både Josef och storebror Fares, hoppas verkligen att detta blir bra för jag älskade verkligen Brothers!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Jokkepalm:

Kul grej med att ha med brorsan i huvudrollen!
Trodde också att karaktären var baserad på Josef, men det här är betydligt bättre än så.

Oj, det är inte deras första samarbete!
Jag som sett både Jalla Jalla och Kopps!
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fares_Fares

youtube.com/watch?v=rseZHEaZJ6g

Älskar detta klipp, särskilt 4 minuter in.
Matrix+Ace Ventura och vad mer?

Japp, trodde de flesta visste detta.

Medlem

@caene: vill minnas att dom gjorde kortfilmer från förorten (i Örebro) när dom var yngre. Brorsorna och deras polare.
Deras pappa är ju också med i filmerna kopps och jalla jalla, men det är också allmänt vetande va?

Quake-konnässsör

Roligt för Fares, enligt mig var det den enda titeln som riktigt lockade under EAs pressvisning. Tyckte riktigt mycket om tales of two brothers.

Blir att prova lite soffliggare co-op spel.

1
Skriv svar