Se gameplay från Need for Speed Payback

Robot
Se gameplay från Need for Speed Payback

Tre minuter actionstinn körning i en röd öken.

#e3, #e3-2017, #nfs-payback


Medlem

Har redan förbokat!


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers

@autograph: Jag blev faktiskt lite sugen. Körde massa NFS i början av serien med inte rört något på 7-8 år.


signatur
Medlem

Äntligen lite Burnout känslor!

Medlem

Fint att de visar cutscenes, att de laggar och har ca 20 fps eller något o inte flyter på, känns lite så.

Medlem

Oh well. NFS har inte varit bra sedan NFS, NFS2 & NFSHP. Efter det dalade det bara nedför.

Detta ser rätt enformigt ut.

Medlem

Det jag mest förknippar Need for speed med på senare år är dåliga skådisar/röstskådisar tyvärr.

Varför envisas de med att inte släppa ett nytt Undergrounds?

Medlem
Skrivet av Minimjau:

Oh well. NFS har inte varit bra sedan NFS, NFS2 & NFSHP. Efter det dalade det bara nedför.

Detta ser rätt enformigt ut.

Precis... Även om jag har kunnat hitta lite spelglädje i senare delar som Underground 1-2 så har det mest bara gått utför.

NFS III Hot Pursuit är fortf bra. För någon månad sen installerade jag det för lite splitscreen action med brorsan, tillsammans med öl och chips hade vi det riktigt trevligt


signatur

Hej! jag är ny här.

Kanske kan vara nått, men besvikelsen från förra releasen ligger fortfarande kvar, mellan sekvenserna i det spelet va en enda lång facepalm, gameplayet va ganska enformigt.

Gnällkuk

Då ska vi se... spelet ser mer eller mindre EXAKT likadant ut som NFS Rivals. Redan direkt i den första scenen som övergår i gameplay får vi se texture pop-ins samt kan bevittna horribel kantutjämning. Förutom bilarna så har har omgivningen rätt lågupplöst textur.

Hur lyckas man skapa ett nytt NFS med senaste generationen av Frostbite-motorn och sedan få det att se lika dant ut grafiskt som ett fyra år gammalt spel? Takedown cams när man rammar sönder bilar, ser coolt ut men blir jobbigt redan efter andra bilen. Beskriver som som "freaking tanks is what they are", tar två-tre bumpar innan de går sönder...

Ju mer jag ser från det här spelet, desto mindre taggad blir jag. Lutar åt att det blir det första nfs-spelet jag inte plockar direkt vid release.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Mest hjärndöda jag sett på länge. Nuddar fiendens bil 0:40 vilket får denna att flyga som en vante. Jag förstår att man kan ha olika smak men det här har jag svårt att acceptera att någon över 13 år vill spela.

1
Skriv svar