Erik och Anabelle sammanfattar EA Play

Robot
Erik och Anabelle sammanfattar EA Play

Den första dagen av "E3"-veckan är avklarad och våra korrespondenter har fått lira både nya Need for Speed och Star Wars: Battlefront 2.

#a-way-out, #battlefront-2, #ea-play, #eftersnack, #nfs-payback


Fragtjuv

Hoppas på många av videos som denna. Avslappnad och intressant sammanfattning!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Tack Anabelle och Erik för detta!
Ni är roliga att lyssna till. Särskilt bitterheten från Erik och Anabelles munterhet var en bra och underhållande kombo måste jag säga

Ser fram emot resten av era rapporter från E3!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tack för ett skönt och avslappnat eftersnack!

Ni sammanfattade de viktigaste ögonblicken och delade era subjektiva åsikter och erfarenheter på ett bra sätt.

A way out:
Jag håller med er om att en aspekt av det som gör "A way out" så nytt och intressant är att spelet har splitscreen på ett sätt som vi inte sett förut, framförallt att båda spelare inte är fastlåsta när det kommer en scen.

Jag hatar spel där vissa scener tvingar mig se på när huvudkaraktären gör dumma saker. Tänker exempelvis på starten av Mass Effect 1 där en gubbe måste dö (för handlingens skull).

Att det händer dumma saker i cut-scenes är nog bland de mest frustrerande ögonblicken i spel. Fares kommer ge oss en möjlighet att hämnas på dessa cut-scenes.

Kul att ni gillar!!

Medlem

Det var kul att se er på EA Play

Skrivet av aT1C:

Det var kul att se er på EA Play

Såg du oss IRL?

Medlem

@Anabelle Lancelot: jag stog bredvid er efter press konferensen där maten var, ni såg upptagna så jag ville inte störa

Skrivet av aT1C:

@Anabelle Lancelot: jag stog bredvid er efter press konferensen där maten var, ni såg upptagna så jag ville inte störa

Jahaaa, kul! Kom fram och säg hej nästa gång!

Avstängd

Heja Anabelle med personal! Och visst ser Josef Fares brorsa skittuff ut!

Medlem
1
Skriv svar