Wolfenstein II: The New Colossus bekräftat

Robot
Wolfenstein II: The New Colossus bekräftat
FM-guru
F.d. Sisyr

Bethesda är överlägset sämst hittills, men Wolfenstein var allt jag begärde. Danke.

Inaktiv

@Sisyr: antar att du missat Microsofts? Dom hade ungefär lika många titlar som var intressanta om man vaskade bort skiten.

Medlem

Detta skall införskaffas Håller helt med om att Beteshda show inte var något att hänga i granen, men att få se gameplay från nya Wolfenstein gjorde mödan värd. Ser brutalt bra ut. Får hoppas spelet levererar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@Sisyr: utveckla gärna hur du menar

No worry. Läste sen förklaringen

Medlem

@anon_119148: Tyckte Microsoft levererade bra, men det hör ju lite till e3 att vissa måste gnälla över allt som presenteras.

Medlem

Gillade inte upplägget på konferensen, visade väldigt lite gameplay, egentligen inga överraskningar och väldigt kort men är nöjd att allt släpps i år samt fallout vr och the evil within 2.

Medlem

Om de fortsätter i samma anda som New Order så kan det här bli skitbra men om man ska börja bygga upp en motståndsarmé i Amerika så..har vi inte Far Cry 5 som redan gör exakt det? B.J. ska vara ensam, butter och döda Nazister. Så länge det stämmer så är jag ombord!


signatur

War, War never changes...

Medlem

Mumsig nyhet att vakna upp till minsann!
Dags att kolla vad man missa på natten.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_119148:

@Sisyr: antar att du missat Microsofts? Dom hade ungefär lika många titlar som var intressanta om man vaskade bort skiten.

Nej, jag har inte missat Microsofts. Bethesdas var sämre än både Microsoft och EA, något jag inte trodde skulle vara möjligt på förhand.

Devolvers presskonferens var/är dock helt överlägsen. Snacka om att driva med allt och alla. Good shit.

Medlem

Yeeees! Äntligen! The new order var grymt!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Trevlig nyhet, speciellt eftersom det nya Wolfenstein har en stänk av den "gamla" spelvärlden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här ser ju hur nice som helst ut, kvalitet över kvantitet!

Medlem

Jävla va gött. Hoppas dom har bytt motor till samma som i doom.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Undrar hur styrd ens framfart är?

Inaktiv

@Leffe76 & @Sisyr: Gnälla och gnälla. Det första vi bör etablera här är att det är väldigt subjektivt. Microsoft visade inget jag tyckte var intressant men det är bara min åsikt

Medlem

Detta ser jag fram emot! Det har varit ett tråkigt och förutsägbart e3 och hoppas de bara bli bättre.

Medlem

Ser ut att vara bra röjj här, precis som det ska vara.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jävla va gött. Hoppas dom har bytt motor till samma som i doom.

Beskrivningen på Youtubetrailern nämner att det mycket riktigt är id tech 6 som gäller:

Citat:

An exhilarating adventure brought to life by the industry-leading id Tech 6, Wolfenstein II sends players to Nazi-controlled America on a mission to recruit the boldest resistance leaders left. Fight the Nazis in iconic locations such as small-town Roswell, New Mexico, the flooded streets of New Orleans, and a post-nuclear Manhattan. Equip an arsenal of badass guns, and unleash new abilities to blast your way through legions of advanced Nazi soldiers, cyborgs, and über soldiers in this definitive first-person shooter.

1
Skriv svar