Wolfenstein II dominerade en (jätte)kort Bethesda-show

Robot
Wolfenstein II dominerade en (jätte)kort Bethesda-show

Blinkade du? Då är risken stor att du missade Bethesdas presskonferens.

#bethesda, #e3-2017


Avstängd

EA hmmm. EA var fan bättre än Bethesda's...

Medlem

Riktigt sömnig E3 hittills. Några events kvar, hoppas dom har överraskningar att ge.

KoP
Medlem

Man hade väl hoppats på något nytt maffigt The Elder Scrolls spel men.. näpp. :/

Medlem

Fallout och Doom VR var ju inga direkta överraskningar men jag slutade spela Fallout på platt 4K skärm för att istället uppleva världen i VR.

Medlem

Gäsp, pang pang pang, lite mer pangare som grädde på mosen, följt av nåt sportspel däremellan, för att avslutningsvis "skjuta" till allsköns uppföljare, så har du plötsligt kollrat bort drygt till 90-95% av alla nya spel som visas upp. Tröttnar inte folk på den här likriktningen snart, så vi kan få lite välbehövlig kreativitet i branschen igen?

Medlem

Pete Hines (Bethesda) verkar inte så nöjd över reaktionerna gällande Starfield (som förmodligen inte finns).

https://twitter.com/DCDeacon/status/874133035876102144

Medlem

Tycker samtliga presskonferenser har varit väldigt förutsägbara, tråkiga, och inte överraskat på något sätt. Konstigt nog är jag personligen mest taggad på att lira Fortnite med polarna.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Pete Hines (Bethesda) verkar inte så nöjd över reaktionerna gällande Starfield (som förmodligen inte finns).

https://twitter.com/DCDeacon/status/874133035876102144

Blir man förvånad? Jävligt barnsligt och oprofessionellt beteende.

Medlem

håller sömnigt och inte alls speciellt underhållande. Anthem och A way out är dom som jag är mest intresserad av. Får se ikväll med PC Gaming Show 19:00 och Ubisoft 22:00.

Problemet är att dem gör som filmindustrin. Det finns så mycket fokus på "HD" och nu 4K releaser. De verkar som dem faktiskt glömmer bort att spel är interaktiva upplevelser. Har jag klarat Ett spel i är det (för mig) väldigt chans att man vill ha samma äventyr i lite finare tapetsering.

Medlem

Tänk att de ska vara så motsträviga till att göra ett MP à la RtCW eller ET? Ett enkelt, snabbt, få vapen och bara skill MP. Det är vad jag önskar till julklapp tomten.

Medlem

Ser fram emot Wolfenstein och Evil within, gott gott!

1
Skriv svar