Se Devolver Digitals jättekonstiga icke-presskonferens

Robot
Se Devolver Digitals jättekonstiga icke-presskonferens

"Pre pre show" bjuder på wrestling, blod och en tvärtydlig kritik till branschen i stort.

#devolver-digital, #e3, #e3-2017, #kånstigt


Avstängd

Haha, Devolver Digital är EXAKT hur jag själv vill att mitt eget kommande spelföretag
(inom sin tid) ska förhålla sig till allmänheten, sina kunder och sina konkurrenter.

Såg btw oxå att DD är dem som gjorde gamla goda guldkornet ShadowWarrior på 90-talet.

Medlem

Vilken j*vla cringefest det verkar vara. Har aldrig försått "Vi är så edgy"-stilen. Vissa kanske tycker det är roligt.

Avstängd

Jag och postmodernister är fiender!

Medlem
Medlem

Det sämsta jag sett på mycket länge...

Skrivet av AplAy:

Haha, Devolver Digital är EXAKT hur jag själv vill att mitt eget kommande spelföretag
(inom sin tid) ska förhålla sig till allmänheten, sina kunder och sina konkurrenter.

Såg btw oxå att DD är dem som gjorde gamla goda guldkornet ShadowWarrior på 90-talet.

Du menar att dom publicerar, det var 3D realms som gjorde Shadow Warrior.

Eftersom Devolver Digital har bara funnits i 8 år.

Medlem

Skoj att Hipshot var med och gästspelade i en trailer!

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns som man behöver dra ur pinnen ur röven om man tycker detta var cringe. Det enda underhållande på E3 hittills vid sidan om spelen själva. Gjorde narr av hela skiten, inklusive konkurrensen. Kudos.

Avstängd
Skrivet av Doomed Devil90:

Du menar att dom publicerar, det var 3D realms som gjorde Shadow Warrior.

Eftersom Devolver Digital har bara funnits i 8 år.

Aha, ja just det. My bad. Jag fattar inte varför det ska finnas tillverkare å
publicerare? Äré publicerare som ger pengar till tillverkarna så att säga?

Ion
Medlem
Skrivet av AplAy:

Aha, ja just det. My bad. Jag fattar inte varför det ska finnas tillverkare å
publicerare? Äré publicerare som ger pengar till tillverkarna så att säga?

Så kan det vara i vissa fall. Utgivare behövs eftersom det är ett megajobb att marknadsföra ett spel. Utvecklarna kan förstås publicera själva men då måste de lägga en massa tid på marknadsföring istället för att koda spel.

Vi försökte med Rebel Wings men höll på att gå in i väggen av det.

1
Skriv svar