Ubisoft avtäcker Skull & Bones - ursnyggt piratlir

Robot
Ubisoft avtäcker Skull & Bones - ursnyggt piratlir
Medlem

Blev så glad när jag såg att det var pirattema, blev ledsen när det såg ut som black flag o främst var pvp, hoppades mer på ett sea of thives med realistisk grafik i så fall

Medlem

Såg väldigt mycket ut som Black Flag, ja. Vilket iofs inte är ett dåligt spel!

Wow, bästa överaskningen från E3 hittils, bring it on!

Ambassadör
Xbox

Hade det varit singleplayer så hade det varit episkt. Mp? bleh


signatur

Jump in.

Avstängd

Är det bekräftat att det bara är pvp då?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Det är ju inte speciellt konstigt att de använder den ganska roliga skeppmekaniken från Black Flag.

Men det kommer antagligen floppa pga P2P. Det är ju ändå Ubi det handlar om.

Medlem

Wait, what? Var det ingen singelkampanj alls i spelet? Endast MP? o_O

Medlem

Köpet beror helt på om man kan spela ensam eller inte, har inget som helst intresse för fler MP-spel.

Medlem

Kul ser det absolut ut, men är det enbart multiplayer så blir det med största sannolikhet inget köp. Känns som att allt för mycket krut läggs på mp spel och funktioner och det är inget som lockar mig. Men ett slags fristående Black Flag har jag önskat mig sedan länge och detta kan kanske vara nått att sätta tänderna i ändå.

Säga vad man vill om Ubisoft, men här visar de i alla fall lite helt nya spel till skillnad från de övriga trötta jättarna, som mest kommer med remakes och nya trista fps uppföljare som är nr 23 i serien.

Medlem

Känns som en blandning Naval Action och For Honor men utan tvekan snyggt som attans och värt att följa.

Testpilot

Hoppas det har singleplay , multiplay är inget för mig.

Medlem

@Elixx: hoppas de blir så. Men jag vet ärligt talat inte om de blir några slagsmål. Verkade som när dom bordade de andra skeppet så kom en liten filmsnutt å sen va de över...

1
Skriv svar