Trailer! Beyond Good & Evil 2

Robot
Trailer! Beyond Good & Evil 2
Medlem

Fy fan vad man har väntat på det här alltså. Ubisoft levererade verkligen detta år.

Medlem

Känns inte riktigt som Beyond Good and Evil dock...

Medlem

Ubisoft lär ha blivit kallade Ubishit en hel del men jäklar, de levererar.

Redaktör
Ponny

For real: första rysningen på årets E3 för min del.


signatur

En Bamseponny av folket

Quake-konnässsör

Äntligen, efter hur många år?

Men tror att den sista teasern vi fick från BGaE är lite outdated nu, då man fick se Pey'j i den trailern.

Men denna ska utspela sig innan Jade är född.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

For real: första rysningen på årets E3 för min del.

Samma här, fick nästan tårar. Efter ett ganska segt och intetsägande E3 levererade Ubisoft faktiskt en hel del skoj, förväntade jag icke.

Beyond Good and Evil 2 är det bästa hittills och det känns svårt att slå.


signatur

Nämen!

Medlem

Ja det här ser man fram emot.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

En snygg trailer, men UBI är duktiga på trailers. Gameplay, not so much...
Önskar de kunde göra som t ex Rockstar och göra demos från motorn istället, så man får en aning om vad man kan förvänta sig.

Medlem

Alla goes "Yeeeees best thing ever" - enda jag tänker på är downgrades mm.
Allt jag säger är: Tagga ner förväntningarna. Nån gång måste ni ju lära er.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Alla goes "Yeeeees best thing ever" - enda jag tänker på är downgrades mm.
Allt jag säger är: Tagga ner förväntningarna. Nån gång måste ni ju lära er.

Downgrades är tråkiga men inget som förstör bra gameplay.

Medlem

@Ghan: Vad ska dem Downgrada? Dem har inte visat gameplay ännu, detta är en klar och tydlig CGI Cinematic Trailer. Förväntningen och glädjen är knappast något som kan "taggas" ner ännu, då de känslorna kretsar enbart kring bekräftelsen att det faktiskt äntligen blir av.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Ghan:

Alla goes "Yeeeees best thing ever" - enda jag tänker på är downgrades mm.
Allt jag säger är: Tagga ner förväntningarna. Nån gång måste ni ju lära er.

CGI trailer är ganska uppenbart CGI. De visade inget gameplay från spelet.

Hoppas med visande av denna trailer att snark festen är över, håller tummarna för SONY nu då jag nästan sovit igenom alla konferenser sen Microsoft gjorde sin. Vill så ha detta spel.

Medlem

Sa ju ingenting och jag som inte heller har spelat första delen blev inte klokare av den här trailern. Har alla män blivit förvandlade till djur varför är inte kvinnorna det? Skitig Sci/fi värld?
hmm, kan kanske vara nått, men med en trailer som skulle få 10 åringarna (i biografen) att skratta är det troligtvis inget som lockar mig ändå. Så vad är det för spel och story man vill sälja egentligen? Snyggt givetvis, men känns i princip som en trailer för en animerad hollywood rulle snarare än en till ett spel.

Medlem

@almblad: Pey'j är väl äldre än Jade så han lär säkert dyka upp i det här spelet

Medlem

Ubisoft missade världens chans - Before Good & Evil

Medlem

Är det säkert att det kommer utspela sig innan första spelet eller ?

Inaktiv

Döda poliser medan man kallar dem motherfuckers, minns inte att ettan var så här grov.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Döda poliser medan man kallar dem motherfuckers, minns inte att ettan var så här grov.

Reagerade på samma sak och då ska det här dessutom vara en prequel. Undrar hur nya spelet slutar med tanke på hur deras beteende och inställning till livet ändras så mycket.

Quake-konnässsör

@puban: Där har du en poäng, de sa heller inte hur längre tillbaka i tiden spelet ska utspela sig. Men hur som helst så är det trevliga tider nu, detta måste firas genom att spela igenom Beyond Good and Evil igen.

1
Skriv svar