Ubisofts E3: "Beyond" Far Cry 5 och Assassin's Creed Origins

Robot
Ubisofts E3: "Beyond" Far Cry 5 och Assassin's Creed Origins

Miyamoto inledde Ubishowen och Beyond Good and Evil 2 avslutade den.

#e3-2017, #ubisoft


Medlem

Beyond Good and Evil 2 hade snyggast trailer. Blev som förväntat, nästan allt var cgi, så det är svårt att kora bästa "spelet" utan mera gameplay.

Medlem

Musiken i slutet av Beyond Good and Evil 2 väckte upp många kära minnen ♥
Ser fram emot både Beyond Good and Evil 2 och Skulls and Bones.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Ambassadör
Xbox

Skulls and Bones om det är singleplayer annars Asscreed.


signatur

Jump in.

Medlem

Känner lite spontant som att temat över E3 har varit "vatten" för jösses om inte spelen som visats upp har haft vackert vatten och mer så på Ubisofts konferens, låt oss se om Sony levererar något liknande?

Hat/älskar lite det faktumet att jag faktiskt drog på smilbanden och blev genuint intresserad av Mario+Rabbids, trodde verkligen inte det skulle locka, men nog är det intressant. Verkar vara ett projekt med mycket kärlek i.

För övrigt tog Beyond Good and Evil 2 hem hela E3 för mig, jag har svårt att tro att Sony kan leverera något att slå det med. Så den långa väntan börjar äntligen närma sig sitt slut, vilket är snäppet otroligt att ens föreställa sig.

Generellt en ganska solid konferens av Ubisoft, starkast hittills, vilket i sig är en glad överraskning.


signatur

Nämen!

Medlem

Förstår inte hur ubisoft tänker när de visar upp BGE2 efter så många års tystnad. En CG trailer, ingen gameplay och inget datum. Skamligt. Men med tanke på hur lätt det är att glädja de flesta spelare är det ej förvånande att de gör på detta vis.

'Spelet om båtar verkar roligt dock.

1
Skriv svar