I The Crew 2 tävlas det med allt som har en motor

Robot
I The Crew 2 tävlas det med allt som har en motor

Ubisoft nya "bilspel" tar i från tårna.

#e3, #e3-2017, #racing, #the-crew-2, #ubisoft


Medlem

Var inget större fan av The Crew då det blev på tok för enformigt, men det här ser riktigt intressant ut.

Medlem

Nä, jag tänker inte göra om samma misstag igen!


signatur

autograph

Medlem

När jag såg filmerna så slog det mig att spelet lika gärna kunnat vara nya Forza Motorsport eller NFS!
Alla spel ser lika dana ut nuförtiden.


signatur

autograph

Medlem

Hoppas på en beta så man kan testa det, är inte så förtjust av något av spelet mer än att få åka bil i en öppen värld men jag hoppas på att dem lägger till mer bilar för det är alldeles för få bilar i The Crew så det nästan är pinsamt.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Tyckte verkligen det såg ut som Steep fast med motorer. Allt på en gång.

Medlem

Jag hade faktiskt extremt kul med första The Crew, men jag köpte det först ett år efter release när Wild Run-expansionen kom och alla barnsjukdomar var borta. Det var inte det snyggaste spelet och hade inte den bästa bilfysiken kanske, men den stora och differentierade spelvärlden gjorde extremt mycket för närvarokänslan. Att bara cruise'a runt mellan amerikanska städer var grymt! Ville jag bara koppla av så tog jag ett av uppdragen som gick ut på att köra runt hela USA/kartan på 2h samtidigt som jag lyssnade på en podcast. Det var ett roligt upplägg med de olika Summit-tävlingarna också, damn... det var ett riktigt trevligt spel - ska nog installera det igen!

Jag är inte helt såld på flygplan och båtar i The Crew 2, satsa hellre på att göra bildelen riktigt bra istället. Hoppas det blir "frivilligt" med flyg och båt och inte ett måste för att komma vidare i en eventuell story.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Allt möjligt annat men fortfarande ingen möjlighet att utforska till fots (velat ha det sen tdu1).
Gör ett nytt 1:1 skale Testdrive istället, o skippa nitrosarna o allt.. ALLT... annat trams.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar