Total Warhammer 2 släpps i september – får lyxutgåva

Robot
Total Warhammer 2 släpps i september – får lyxutgåva

Warhammerfans får svårt att hålla fingrarna i styr.

#e3-2017, #total-war-warhammer-2


Medlem

På tok för litet skavens i den där utgåvan.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är en typo i Europriset, ska vara €119,99. I övrigt så ser jag fram emot Warhammer II, men det blir nog många dyra DLC till den här också tyvärr.

Medlem

Tänker definitivt vänta och se denna gången också. Kör de samma DLC-policy som förra gången finns det ingen chans att jag betalar fullpris för ett halvt spel.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Kommer inte uppföljaren för tidigt? De hade nog kunnat vänta ett par år till.

Medlem
Skrivet av Mjölner:

Kommer inte uppföljaren för tidigt? De hade nog kunnat vänta ett par år till.

Är väl egentligen mer av en fristående expansion som är typ lika stor som originalspelet. Typ, Ish. Men det ligger väl i linje med vad de sagt redan innan första spelet släptes.

Medlem
Skrivet av Ziborn:

@Ravenknight: Vad är Skavens?

Arrgh! Skam på mig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Mjölner:

Kommer inte uppföljaren för tidigt? De hade nog kunnat vänta ett par år till.

Skrivet av Komured:

Är väl egentligen mer av en fristående expansion som är typ lika stor som originalspelet. Typ, Ish. Men det ligger väl i linje med vad de sagt redan innan första spelet släptes.

Precis, det är mer som en fristående expansion men i storleken av ett fullt spel. Det kommer att bli en trilogi, så det blir ett till fristående efter detta.
Nån gång efter release av 2:an kommer även en patch som gör att man kan spela en massiv kampanj med kartorna och raserna från båda spelen.

1
Skriv svar