E3 – Se alla Playstation-filmer från Sonys presskonferens

Robot
E3 – Se alla Playstation-filmer från Sonys presskonferens
Medlem
Medlem

Last of us 2? Sa de något alls?

Redaktör
Ponny

@sp0de: Inte ett pip, tyvärr.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@sp0de: Inte ett pip, tyvärr.

Tack för info, var rädd för det hoppas inte detta betyder att det är försenat/inte kommer. Eller kanske de inte ville det skulle konkurrera med Days Gone.

Medlem
Skrivet av sp0de:

Tack för info, var rädd för det hoppas inte detta betyder att det är försenat/inte kommer. Eller kanske de inte ville det skulle konkurrera med Days Gone.

Tror det är alldeles för tidigt. När de announcade att The Last of Us 2 var på gång så lät det väldigt mycket som om att de var på ritbordet fortfarande. Hoppas jag har fel dock, hade varit nice om det dök upp nästa år men tror vi ser det först på nästa E3 med släpp slutet av 2019 - om vi har tur.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Tror det är alldeles för tidigt. När de announcade att The Last of Us 2 var på gång så lät det väldigt mycket som om att de var på ritbordet fortfarande. Hoppas jag har fel dock, hade varit nice om det dök upp nästa år men tror vi ser det först på nästa E3 med släpp slutet av 2019 - om vi har tur.

Verkar som om flera sidor uppdaterat sin förhandsbokning nu, de flesta hade 2017 tidigare. Nu är det allt från december 2017 till januari 2019. Så det är nog inte långsökt att du har rätt.

Medlem

Blir lite trött på Sony faktiskt, känns som om dom inte anstränger sig alls för att skapa lite goodwill nu när det går så bra med PS4 försäljningen, väldigt nonchalant överlag med fnysningen åt bakåtkompabilitet och ointresset att möjliggöra crossplatform mp i Minecraft bland annat, jag förstår att det förmodligen inte genererar några större summor men det är garanterat ett plus i goodwill-kassan. Här har faktiskt Microsoft ryckt upp sig extremt sedan Spencer tog över rodret, med bakåtkompabilitet, Xbox Anywhere och den nya prenumerationstjänsten jag glömt namnet på, för att nämna några.
Sen så håller jag med i att Sony har en mer intressanta exklusiva spel, för min smak, så väldigt bra jobb där.
Men den narcissismen som dom bedriver lämnar en stark skitsmak i munnen, skärpning imo.

1
Skriv svar