Sekter, snipers och Far Cry 5

Robot
Sekter, snipers och Far Cry 5

Du har sett premiärtrailern. Nu får du se faktiskt gameplay.

#e3-2017, #far-cry-5, #ubisoft


Medlem

Gillar verkligen miljön, ser faktiskt fram emot detta även om det kanske blir till xbone då min dator knappt pallar av 4an xD


signatur

always use the nubs for cover

Det är nog detta man förväntar sig. Varken mer eller mindre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

3:an var riktigt bra, 4:an spelade jag aldrig klart, men ser ändå fram emot 5:an. Verkar vara härliga miljöer Och hoppas på en bra story.

Medlem
Skrivet av Divion:

3:an var riktigt bra, 4:an spelade jag aldrig klart, men ser ändå fram emot 5:an. Verkar vara härliga miljöer Och hoppas på en bra story.

å den här gången spelar man ju faktiskt som någon som har vapenträning å vars jobb det är att nita skurkar, känns lite mer realistiskt än semestrande brat som blir vapenexpert på nån dag xD


signatur

always use the nubs for cover

Ambassadör
Xbox

Jaga Trump-supporters i den amerikanska bushen. Ett spel man inte riktigt kunde föreställa sig för några år sen...


signatur

Jump in.

Inaktiv

Nja. Jag vet inte. Men den inställningen kan dock ändras. Hade typ samma för fyran och det visade sig att det var rätt underhållande.

Medlem

Varför ska man skaffa detta? spelade detta 2012...

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

å den här gången spelar man ju faktiskt som någon som har vapenträning å vars jobb det är att nita skurkar, känns lite mer realistiskt än semestrande brat som blir vapenexpert på nån dag xD

1: F.d elitsoldat.
2: En uppsättning legoknektar.
3: Semestrande brat (som troligen fick lära sig skjuta från sin bror som var i militären).
4: Ung kille som växte upp med fel vänner för att sen resa till sitt hemland.
5: Vicesheriff.

Inte så illa.

Medlem
Avstängd

Nope! Får känslan av den där typiska Farcryiga bristfälliga "field of veiw", känns som att man nästan kan ta på horisonten om man "sträcker på sig lite", som om man vore i ett rum....??, aldrig distanser? Väldigt olustig känsla jag får i den här ipn, blir konstigt, förstör min inlevelse så förbannat. Det är något med kameran, hur bilden skalas upp som inte riktigt passar, en sådan skillnad mot spel som t.ex. msg 5, arma, gta 5, för att nämna några, märkligt.

Medlem

Woooweee!! Längtar


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar