Bäst under PS4-showen? Insomniacs Spider-Man

Robot
Bäst under PS4-showen? Insomniacs Spider-Man

Spindelmannen räddar dagen – och Sonys Playstation 4-show?

#e3-2017, #spider-man


Medlem

Så tråkig var den inte, mycket bra spel, visst inge shockerande men de visste man ju innan..

Medlem

Nej den var väl inte helt värdelös.
Sony satsade på säkra kort. Visade sina spel. Väldigt lite prat och de behövde inte försäkra publiken om att det var "4k" hela tiden. Vi såg vad vi såg helt enkelt.

Jag kommer hålla mig kvar hos Sony ett tag till. Känner inte direkt som något måste att skaffa kryss låda ett kryss. De få spel MS har som är exklusiva kommer ändå till PC och jag tror inte det kommer bli någon direkt skillnad på tredje parts spel mellan Sonys pro och MS kryss låda ett kryss maskin.
Konsol branschen är inte direkt kända för att sticka iväg åt något håll när det gäller tredje part som kommer till båda företagen.
Ja tycker Sony helt enkelt har ett starkare fäste med exklusiva titlar just nu som intresserar mig vilket gör jag kommer stanna.
Det kan må hända bytas i framtiden men inte just nu.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Såg skoj ut, tror vi att vi kommer få se det till PC? =D Jag antar inte eftersom Sony har sina labbar på spelet men, man kan juh alltid hoppas.

Avstängd

Om man jämför spelen Sony presenterade och dom som Microsoft presenterade så är det som dag och natt. Just därför kommer Sony fortsätta sälja bättre. Jag satt i valet och kvalet om jag skulle köpa en X-box i höst eller PS4 pro, nu vet jag!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Damn, som spiderman-älskare är det svårt att inte sitta med allt blod i ballen nu.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Damn, som spiderman-älskare är det svårt att inte sitta med allt blod i ballen nu.

Amen to that bro! =D

Moderator | Testpilot
Skrivet av ClockWise:

Damn, som spiderman-älskare är det svårt att inte sitta med allt blod i ballen nu.

Haha verkligen!

Är väl lite so-so med alla quick-time-events men det får väl duga. Resterande såg okej ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Natrium:

Såg skoj ut, tror vi att vi kommer få se det till PC? =D Jag antar inte eftersom Sony har sina labbar på spelet men, man kan juh alltid hoppas.

säkert inte nej och det är väl Sony Pictures som har vantarna på spider man filmerna också?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nya spiderman ser väldigt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ambassadör
Xbox

Tyckte det såg ryckigt ut, lite som ful-CGI i film.

Men Spiderman The Quick Time Event blir säkert en hit.


signatur

Jump in.

Medlem

Det ser extremt lovande ut!

Jag hoppas man snart får se lite av hur det ser ut utanför något slags uppdrag och man är lite mer fri.

Medlem

Spider-man? Näe Monster Hunter var helt klart största nyheten här.
Hoppas att det är som övriga serien bara.

Skägg.
10 Chambers

Gillar detta. Förutom att Spidde-dräkten blinkar.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gillar detta. Förutom att Spidde-dräkten blinkar.

Han har en väldigt teknisk korrekt dräkt. Då blinkas det så han inte får torra ögon!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@SunShine: Jagr skeptisk!

hehe jag med


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar