Som hittat! Assassin's Creed-box för 7 800:-

Robot
Som hittat! Assassin's Creed-box för 7 800:-

Nästan 8 000 får du pröjsa för lyxsamlarutgåvan av Assassin's Creed Origins.

#assassins-creed-origins, #e3-2017


Medlem

Jag älskar Ubisofts statyer, men dom är verkligen inte värda det där priset.
En sak som är konstigt också är att God Edition utav spelet som också kommer med en staty är bara till Xbox och PS4, riktigt strange.
boykott lol


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

The Ashen One
Skrivet av Godofcheese:

Jag älskar Ubisofts statyer, men dom är verkligen inte värda det där priset.
En sak som är konstigt också är att God Edition utav spelet som också kommer med en staty är bara till Xbox och PS4, riktigt strange.
boykott lol

Om man tittar på storleken, höjden som är 73 cm och den är tillverkad i materialet (Resin) så är priset förmodligen satt där det borde vara, om man räknar med allt annat som kommer i utgåvan. Inte särskilt förvånad över priset då jag vet vad jag lägger på mina Resin statyer.

Medlem

Då skulle jag hellre köpa en Xbox One X eller PS4 Pro + spelet med DLC för (mindre än) det priset

Medlem

Men är statyn ikonisk?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Loxus:

Då skulle jag hellre köpa en Xbox One X eller PS4 Pro + spelet med DLC för (mindre än) det priset

Jaha? Finns mycket man hellre skulle göra för dom pengarna men det hör inte till saken.

KoP
Medlem

Plast och krimskrams för 8000 spänn. Ja alltid lurar dom någon till att köpa detta. :'D

Medlem

Min första tanke är att det gränsar till bedrägeri, men ifall kostnad för material och "hantverk" på något sätt motsvarar summan så är det väl egentligen ok för den som är intresserad.

Medlem

Inte för det spelar så stor roll kanske men om man använder 100 ubisoft poäng så får man 20% rabatt på ett köp, gäller även på denna.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Jaha? Finns mycket man hellre skulle göra för dom pengarna men det hör inte till saken.

Ja, precis, det var därför jag inte pratade om nåt annat än relaterat till spelet, så jag vet inte vad du ville säga.

ubisoft? Dom har jag filtrerat mentalt.. existerar inte för mig längre.

Inaktiv
Skrivet av MyInsanity:

Om man tittar på storleken, höjden som är 73 cm och den är tillverkad i materialet (Resin) så är priset förmodligen satt där det borde vara, om man räknar med allt annat som kommer i utgåvan. Inte särskilt förvånad över priset då jag vet vad jag lägger på mina Resin statyer.

Du kan inte vara allvarlig?

Resin är plast. Det är inte dyrt att tillverka. Handgjorda statyer i polystone är en annan femma.

Att du betalar mycket för dina samlarobjekt betyder inte att de är dyra att tillverka. (Källa: Jag tillverkar fan-made statyer).

The Ashen One
Skrivet av anon_234443:

Du kan inte vara allvarlig?

Resin är plast. Det är inte dyrt att tillverka. Handgjorda statyer i polystone är en annan femma.

Att du betalar mycket för dina samlarobjekt betyder inte att de är dyra att tillverka. (Källa: Jag tillverkar fan-made statyer).

Ja Resin är en plast och det sa jag aldrig att det inte var, lika så som polystone är en blandning mellan plast och krossad sten.
Men generellt material mässigt vid samlar statyer så föredrar man resin framför PVC som är väldigt billigt att tillverka men PVC har tendens att böja sig och har inte vikten man vill åt vid statyer. Då är resin och polystone att föredra. De har alla för och nackdelar. Men resin och polystone får man mer detaljer och verklighetstrogna kreationer.

Medlem

Det här vore en godbit för Postnord att förstöra...

Medlem

Hmmm, jag är lite kluven, vad tycker ni jag ska välja, denna utgåva eller beställa ett nytt grafikkort till spelet istället :P. (Är inte allvarlig).

Medlem

Undrar om den stoppar kulor, kan ju vara en bra livförsäkring.

Medlem
1
Skriv svar