Framtiden för Switch – se Nintendo Direct 18:00

Robot
Framtiden för Switch – se Nintendo Direct 18:00

Super Mario Odyssey i all ära, Switch behöver mer än så. Kanske får vi det nu.

#e3-2017, #switch


Medlem

Gärna nåt nytt som börjar på "M" och slutar på "etroid". Vill gärna ha en bra anledning att köpa mig en Switch!

Medlem

Som nya Zelda fast Pokémon, visa, får de gärna.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Avstängd
Skrivet av Maggot:

Gärna nåt nytt som börjar på "M" och slutar på "etroid". Vill gärna ha en bra anledning att köpa mig en Switch!

Du fick ett Metroid


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Metroid Prime 4!!

Avstängd

Det var nog den tunnaste presskonferensen hittills men det var väntat. Nintendo har slutat leverera.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Äntligen ett nytt Metroid, spännande! Men har nog aldrig varit så ointresserad av ett Mario som Odyssey, dom har helt slaktat känslan av ett härligt äventyr i Marios värld av det jag sett.

Avstängd

Nintendo & DD vann E3 hands down. (Mario Odyssey, Metroid
Prime 4, PKMN _RPG_ till Switch i utveckling, Kirby och Yoshi).

DD för att dem inte tog det seriöst.

Och Nintendo för att dem visade efterlängtade titlar samt datum (Odyssey 2017-10-27) utan
att dra ut på massa "behind the scenes"-trams inför varenda trailer. Dessutom är deras trailers
extremt "what you see is what you get". Inga Ubisoft-nedbantningskurer för deras spel!

Men jag ser oxå framemot Far Cry 5 å Wolfenstein 2.

Medlem

Nintendo fortsätter i samma patetiska stil. Samma skit år ut och år in, var är 3:e part stödet?

Medlem
Skrivet av Cane:

Nintendo fortsätter i samma patetiska stil. Samma skit år ut och år in, var är 3:e part stödet?

Kollat på presskonferenser från tredjeparts utvecklare? Låter som du glömt det. Nintendo behöver inte visa vad som redan har sagts.

Medlem
Skrivet av breahl:

Du fick ett Metroid

Life is Good!

Medlem

....får köpa en 3DS också nu (Samus Returns)!

1
Skriv svar