E3-eftersnack – Erik och Anabelle om Sonys presskonferens

Robot
E3-eftersnack – Erik och Anabelle om Sonys presskonferens

Redig genomgång av morgonens Playstation-event.

#e3, #e3-2017, #playstation, #sony


Medlem

Är ni två ett par?

Avstängd

Ormen heter Midgårdsormen! Och en bra sammanfattning av konferensen, tyckte att deras utbud var lite lamt dock, gillade Microsofts lite bättre. Ska kika på Nintendos senare, verkar som om minstingen tar hem årets E3, jäkligt intressant det lilla jag sett, vi får se!!!!

PS: När denne orm släpper taget om sin svans, brakar helvetet lös!

Medlem

Bra sammanfattning!

Jag får nog säga att God Of War är nog den filmtrailer som imponerat på mig mest från det jag sett av E3 hittills. Det ser ut att kunna bli hur bra som helst.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Quake-konnässsör

Tycker att era sammanfattning videor har varit riktigt bra och underhållande, bra jobbat! Har inte riktigt hunnit med att kolla igenom alla hands on än, men det kommer ske.

Lite besviken att vi inte fick se något från Last of Us 2, men var lite väntat också.

Det känns lite att årets e3 är väldigt mycket remaster. Skyrim 2020 ska väl kunna spelas på en sten som finns i trädgården.

God of war, var det sagt att det skulle spelas i 60fps i 1080p, och isåfall blir det på både vanliga och på PRO versionen? Detta kanske är inget som är sagt?

Väldigt mycket CGI, lite gameplay. Är det mer än vanligt i år kanske? Man blir alltid besviken när man få se så pass lite gameplay. Men då är det bra att man har Annabelle och Erik på plats för att filma mer, ifall ni får dvs.

Medlem

Skitbra det här ju, måste bara tro lite mer på er själva och ta mer plats framför kameran. Början på något större!

1
Skriv svar