Gigantiska Xbox-gamepaden återuppstår

Robot
Gigantiska Xbox-gamepaden återuppstår
Medlem

Fan vad grymt! Tycka vad man vill om den, men det här blir ett givet köp för min del i alla fall

Medlem

PC-kompatibel och det blir ett givet köp, dagens kontroller är för små för mina händer.

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

PC-kompatibel och det blir ett givet köp, dagens kontroller är för små för mina händer.

Finns adaptrar för Original Xbox handkontrollerna som så de blir vanlig USB. Är inte så dyrt (typ 30-60kr) sök lite på ebay. Kan vara värt om du redan har sådana kontroller tänker jag.

Medlem

"Ja men vi kör en re-release på den sämsta spelkontrollen som någonsin gjorts, bra idé!"

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

"Ja men vi kör en re-release på den sämsta spelkontrollen som någonsin gjorts, bra idé!"

bara för du har små händer finns nog många som blir glada över detta.

Medlem

@Dudinkalv: Du har inte hållt i så många handkontroller...

Umi
Medlem

Tycker att bumperna på One kontrollen var stela och tröga jämfört med 360 kontrollen

KoP
Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

"Ja men vi kör en re-release på den sämsta spelkontrollen som någonsin gjorts, bra idé!"

Då har du aldrig prövat att spela ett spel med den här handkontrollen.

Inaktiv
Skrivet av Dudinkalv:

"Ja men vi kör en re-release på den sämsta spelkontrollen som någonsin gjorts, bra idé!"

Nja, en re-release är det ju inte då det inte är Microsoft som kommer att tillverka denna.

Ambassadör
Xbox

Riktiga händer krävfa rejäla kontroller!


signatur

Jump in.

Medlem

Av Xbox kontrollerna går min röst till Xbox One.

I helhet går min röst till Gamecube. Skönare kontroll finns inte. Går och väntar på att 8bitdo ska annonsera Gamecube kontrollen nu under E3-mässan så jag kan köpa den.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av anon_646:

Nja, en re-release är det ju inte då det inte är Microsoft som kommer att tillverka denna.

Det kvittar väl vem som tillverkar den, det är fortfarande samma produkt = Re-release.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

@Dudinkalv: Du har inte hållt i så många handkontroller...

Jag har nog hållit i de flesta, till och med.
Det var fan vad folk gillar att dra dryga kommentarer mot en nuförtiden på denna sidan.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

bara för du har små händer finns nog många som blir glada över detta.

Japp, det har jag faktiskt!

Dock är det inte detta som gjorde mitt påstående. Det är den oergonomiska formen, konstiga knapplaceringarna, och den konstiga spänsten på spakarna.

360 och GameCube har fortfarande haft de bästa kontrollerna hittills enligt mig.

Medlem

@Dudinkalv: Att bemöta sarkasm med dryghet tycker jag inte är konstigt. Men jag menade faktiskt vad jag skrev. Du kan inte ha hållt i så många handkontroller, speciellt inte från före Xbox-eran. The Duke lanserade mycket som var nytt, en lång kabel som dessutom hade ett smart knep för att slippa dra med hela konsolen om man skulle råka nästla in sig i kabeln exempelvis. Sen så har jag alltid föredragit placeringen på de två analoga spakarna på det sättet (Dual Shock ger mig kramp). Men så har jag ju stora händer också, och du vet ju vad man säger om killar med stora händer: de föredrar the Duke.

Medlem

@Arcadia: Så för att jag var sarkastisk mot en produkt som Microsoft utvecklat tycker du har rätten att vara dryg mot mig personligen då? Get the fuck out of here med den skitlogiken.

Jag har hållit i samtliga kända kontroller sedan Atari 2600, och en hel del okända därtill. Så inte nog med att ditt svar var drygt och idiotiskt, det var helt och hållet felaktigt med.

Medlem

@Dudinkalv: Nu tycker jag att du börjar bli ganska grov med förolämpningar, så; vi säger väl så då!

1
Skriv svar