Battlegrounds får ett zombieläge

Robot
Gnällkuk

Ah... jag så det blev något verkligt av det hela. Det såg faktiskt ut som om det skulle kunna vara halvroligt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inget särskilt spännande med zombies i sig, men faktumet att de ska vara spelarstyrda lär göra det hela betydligt roligare och läskigare!

Medlem

Men suck, ska det aldrig ta slut med det ständigt återkommande zombietemat precis överallt?

Stop it already.

Medlem
Ambassadör
Xbox

Det här ska jag skaffa till Xbox!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Joppiz:

Inget särskilt spännande med zombies i sig, men faktumet att de ska vara spelarstyrda lär göra det hela betydligt roligare och läskigare!

Detta kan vara det enda skälet att jag skulle skaffa detta spel. Jag är inte speciellt intresserad av det som det är nu trots alla polares tjat och hur populärt det verkar vara på twitch. Spelat så mycket liknande förut. Men att köra som zombie som omväxling skulle kunna vara något.
Skulle ju i alla fall få polarna att sluta tjata så mycket.

Alltid kul att spela något utöver det vanliga, som AvP en gång i tiden, remaster på det vore ju nice :P.

Medlem

De sa även att det är koreanerna som önskat zombies. Västerlänningar ville ha gunplay.

Medlem

Känns som "ordet" konfa slagit igenom på allvar till årets e3

Medlem

Spelat en massa zombie mode med Node och det är riktigt kul, glad att Pubg får lite mer variation. Hoppas zombies får lite mer speed för det var lite trist att springa runt hela banan.

Medlem
Skrivet av masse70:

Men suck, ska det aldrig ta slut med det ständigt återkommande zombietemat precis överallt?

Stop it already.

Vad spelar det för roll? Jag är trött på alla sportspel men jag gnäller inte för det

Du måste ju faktiskt inte spela dom Jag förstår att du är trött på dom, men vissa (tja, åtminstone jag) vill ha det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av masse70:

Men suck, ska det aldrig ta slut med det ständigt återkommande zombietemat precis överallt?

Stop it already.

För det första: Varför? Det är ju askul att mörda zombies. Hjärna (see what I did there?) med skutvapen.
För det andra: Vad jag vet finns det hundratals, kanske tusentals spel utan zombies. Så du kan ju alltid spela dom


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Tyckte inte utvecklarna att deras spel var tillräckligt likt allt annat?

Avstängd

Kan inte alla Battlegroundsfans lära sig att det är FIFA 18 som gäller? Krävs lite skills där precis som i riktig fotboll. Kalle Sundelius kanske håller med.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av MaxWarp:

Tyckte inte utvecklarna att deras spel var tillräckligt likt allt annat?

Det är redan det bästa Battle Royale-spelet, nu kanske det även blir det bästa zombiespelet. Kan verkligen inte se det negativa i att lägga till mer content till ett spel.

Medlem

Sista jag ville se i det här spelet, trist att splittra spelarbasen.

Medlem

Om de inte har horder av zombies så kommer det att bli skittråkigt. DayZ modden var svinrolig på natten när en drös med zombies kom fram från ingenstans och började jaga som dårar.

Tråkig nyhet, så fruktansvärt trött på zombietemat. Tröttnade redan efter L4D2, nu spelar jag inte ens spel som har zombielägen (CoD tex), skiter i om det är ett valfritt läge, det säger allt om vilka bitches utvecklarna är mot p12orna.

Zombies hör ej hemma i PUBG... bort me skiten.

1
Skriv svar