Datum + ljuvlig E3-trailer från Super Mario Odyssey

Robot
Datum + ljuvlig E3-trailer från Super Mario Odyssey

Spela som en taxibil! Spela som en dinosaurie! Spela som allt möjligt!

#e3-2017, #super-mario-odyssey


Medlem

"I'll be your one-up girl" var ju osedvanligt vågat för att vara Nintendo.

Medlem

Efter att ha kikat på gameplay från Treehouse-streamen så känns oktober så himla långt bort. Ser så underbart ut!

Medlem

Ja, nu fick Nintendo mig att verkligen känna att en införskaffning ska ske. Jag har väntat med Zelda just pga spelbrist, men nu börjar det bli dags.
Zelda, Bomberman, Mario + Rabbids, Mario Odyssey, METROID!! :D, Kirby, och ev Yoshi ( såg lite udda ut om än lite charmigt ändå) som skulle kunna vara bra.

Mario kart är fortfarande ett velande över att köpa samma spel igen mer eller mindre, och samtidigt sitter man och hoppas på en portning av Mario Maker..... Jo vad ska man säga :P.

Medlem
Skrivet av Troll1:

"I'll be your one-up girl" var ju osedvanligt vågat för att vara Nintendo.

1up girl

Medlem

Tre nya Amiibos släpps i samband med Super Mario Odyssey.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser så jävla fett ut

Medlem

Åh så ljuvligt detta ser ut. Hel festligt alltså.! Detta blir min inkörsport till Nintendo Switch. Sedan ska Zelda och Mario Kart även shoppas sen är julen räddad...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Efter att ha kollat treehouse så har jag en stark känsla av att detta kommer vara det bästa mariospelet of all time, sjukt hypad!

Avstängd

Lol!, det må jag säga!! Kanske vårt kära Nintendo kommer till vår räddning trots allt. Nu när dom andra två verkar så fasligt sömniga. Fan vad bra!

Medlem

Utvecklarna måste ha käkat bra med LSD för att knåpa ihop det där. Blir ett switch inköp direkt i oktober.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Utvecklarna måste ha käkat bra med LSD för att knåpa ihop det där. Blir ett switch inköp direkt i oktober.

Om man jobbar lika mycket som japanerna så blir man nog lite knäpp till slut på naturlig väg (eller karoshi).

Medlem

Vet inte om jag är gammalmodig men jag ser inte Mario :S

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Vet inte om jag är gammalmodig men jag ser inte Mario :S

Jag känner igen det där, skaffade ett par glasögon och nu kan jag se honom.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Finns nog få saker som kan göra en så glad som ett bra Super Mario spel. Men tycker inte att Nintendos konsoler erbjuder tillräckligt många bra spel jämfört med konkurrenterna, köpte en Wii senast men sålde den efter att ha spelat Super Mario World och Mario Kart, tyvärr är det samma med 3DS.

1
Skriv svar