Fristående expansion till King's Bounty

Medlem
Fristående expansion till King's Bounty

Väldigt underskattat spel, synd att det inte fått mer uppmärksamhet.

Medlem

Ska man vara petig så är ju faktiskt inte King's Bounty en uppföljare till Heroes of Might and Magic, det är tvärt om. Första Kings Bounty spelet kom ut 1990, Heroes of Might and Magic kom inte ut förräns -95.

Medlem

Detta ska jag spela sönder

Skrivet av Bardy73:

Ska man vara petig så är ju faktiskt inte King's Bounty en uppföljare till Heroes of Might and Magic, det är tvärt om. Första Kings Bounty spelet kom ut 1990, Heroes of Might and Magic kom inte ut förräns -95.

Bäste herrn! Det är alldeles korrekt! Jag har ändrat avslutande meningen för att arma läsare icke skall leva i evig villfarelse. Du förtjänar en guldstjärna och ett glas saft!

Medlem

Stöder detta lan?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Tyckte både Legends och Armored princess var grymma så lär bli att köpa detta också.

Medlem

Huvudspelet var grymt bra men armored princess var en enorm besvikelse för mig i alla fall. De orkade inte bemöda sig med något nytt. Samma enheter, samma spells samma miljöer och tja i princip samma quests också. Nä de måste lägga till något nytt för att det ska vara lönt faktiskt.

1
Skriv svar