Shadow of the Colossus "en remake, ingen remaster"

Robot
Shadow of the Colossus "en remake, ingen remaster"

Sonychefen bekräftar mångas intryck.

#e3-2017, #shadow-of-the-colossus


Medlem

Kalla det vad ni vill. Jag kallar det för ett givet köp

Medlem

Gissar på att vi börjar om från ruta ett gällande bilduppdateringen då. Skinande 4k* i cinematiska 12 fps.

*dynamisk uppskalning

Medlem
Skrivet av kebbe:

Gissar på att vi börjar om från ruta ett gällande bilduppdateringen då. Skinande 4k* i cinematiska 12 fps.

*dynamisk uppskalning

Hoppas fallet inte blir så men det verkar luta åt det.

Jag skulle skaffa en konsol direkt om samtliga spel som finns ute och de som kommer att släppas körs i 1080p i 60fps. Det är gränsen för mig för att något ska vara underhållande utan att få huvudvärk. Efter att ha spelat i 60+ fps så är det svårt att gå tillbaka till något som är lägre.

Just nu så tycker jag att det siktas åt fel håll med "4K" istället för högre bilduppdatering. Så jag står nog över denna generation av konsoler trots alla exklusiva titlar. Får se vad Sony och Microsoft har för konsoler att visa upp efter denna generation. Spelen lär med stor sannolikhet fortsätta att säljas som remasters så som de redan har gjort.

Vill faktiskt se att konsoler också kan få stöd för fler typer av upplösningar än 1080p och "2160p". Finns QHD som jag tycker är perfekt trappsteg efter FullHD. Och även stöd för 21:9 skärmar hade verkligen inte varit fel.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Gissar på att vi börjar om från ruta ett gällande bilduppdateringen då. Skinande 4k* i cinematiska 12 fps.

*dynamisk uppskalning

Du är inte så vass på att gissa. Det kommer förmodligen ha 1080p/60 och 2160p/30. HDR däremot kan vara ett frågetecken. Dynamisk uppskalning endast om de går för 2160p/60.

1
Skriv svar