The Elder Scrolls Online: Morrowind stream med Geeks Gaming

Medlem
Skrivet av Pjn:

Hej,

Ok då får det bli en Warden för min del tror jag. Verkar var en class som faller mig i smaken. Skippar nog björnen som du säger, verkar inte vara värt det i nuläget. Tack för hjälpen, det blir hem och köpa spelet efter jobbet idag

Lycka till och mycket nöje.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

vilken server spelar ni på? jag har en char på NA server och nån på EU servern... börjar bli lagomt segt och tröttsamt att alltid spela det själv och dessutom dö hela tiden.
Skulle också behöva lite tips och så vidare, känner att jag inte alls är så bra på TESO men vill bli bättre!

Vill ni spela med mig om jag skapar char på den servern ni spelar på? <3


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

@kristallkrona: spelar själv på Xbox EU, hade gärna spelat med dig om du var där.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

@Cnopt: spelar på PC, men tack ändå.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Ambassadör
The Elder Scrolls Online

@Cnopt: det är dock väldigt många som spelar TESO på konsol.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

@kristallkrona: absolut, riktigt bra med folk. Kännbara anpassat med kontrollen också

Medlem

@kristallkrona: Började spela på PC men har gått över till PS4. Passar bra med kontrollerna och det enda man saknar är vissa addons.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

@Priapsi: Nu när buffsen går att se utan addons så är jag helt nöjd med konsolversionens avsaknad av addons.

Medlem

@Cnopt: Ja, det var fanimej på tiden!

Edit: Men jag saknar ett vettigt addon för Research och Lorebooks, som jag hade på PC.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar