Ute – startdatumet för Steams stora sommarrea

Robot
Ute – startdatumet för Steams stora sommarrea
Medlem

"...den 22 juni. Den pågår till

Valve själva har inte sagt något..."

Ser lite skumt ut där.
I övrigt kanske man hittar något trevligt under rean men det känns som backloggen är så stor redan

Medlem
Eller hur!

@Gagoff: jag kollar enbart wishlisten nu. Annars hittar man säkert tio spel som bara kostar 40-100 spänn, som man kanske nån gång tänkt spela. Nope. Rea måste tas om hand om med försiktighet.

Medlem

Tänker att jag inte behöver nå fler spel och att jag inte ska handla nå på rean men som vanligt så kommer jag köpa en hög med spel som jag inte kommer röra i alla fall...

Medlem
Skrivet av Quarie:

Tänker att jag inte behöver nå fler spel och att jag inte ska handla nå på rean men som vanligt så kommer jag köpa en hög med spel som jag inte kommer röra i alla fall...

Det är bra, det täcker upp piratkopieringen.
där många laddar hem sånt dom aldrig endå köper så köper andra sånt som dom ändå aldrig spelar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Finns samma erbjudande för oss med svenskt Paypal-konto? Får upp att erbjudandet inte går att clama med mitt konto..

Medlem

Faller alltid för Steam-rean, kanske ska man ta en vit sommar och se över den överviktiga backloggen istället?

Någon annan som har backloggen-fetma?

Medlem
Skrivet av Electrix:

Finns samma erbjudande för oss med svenskt Paypal-konto? Får upp att erbjudandet inte går att clama med mitt konto..

Det verkar vara för UK. Brexit FTW.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Medlem

GoG´s rea brukar sluta när Steams börjar och jag vill minnas att de startar sin rea på torsdagar. Är intresserad av Tekken 7 och Dark Souls 3 så om de går att köpa till ett bra pris blir det nog ett köp.

Medlem
Skrivet av Jokkepalm:

Faller alltid för Steam-rean, kanske ska man ta en vit sommar och se över den överviktiga backloggen istället?

Någon annan som har backloggen-fetma?

Haha du är verkligen inte ensam, jag har så många spel på Steam och andra ställen som jag inte ens testat. Köpte ytterligare spel igår på GoG och tenderar att köpa ett par HB per år så den växer hela tiden=).

Medlem
Skrivet av Jokkepalm:

Faller alltid för Steam-rean, kanske ska man ta en vit sommar och se över den överviktiga backloggen istället?

Någon annan som har backloggen-fetma?

Har en bit över 500 spel på steam, spelat kanske 50-60 av dem, men flera av de är dessutom spel jag bara testat någon timma, så ja, jag är ett ständigt offer för reor på steam (och Humble bundle).

Har dock blivit bättre på att motstå deras reor på senare tid, men vet inte om det är för att jag blivit mer viljestark eller om det är för att jag redan köpt majoriteten av spel som jag ens kan klassa som halv-intressanta på tidigare reor, så att det bara är nyare spel som har sina första reor jag kan lockas köpa

Medlem

Blivit mycket bättre, mest för att jag plockat upp alla "legendariska" titlar nu och är mer intresserad av backlog än nytt. Fastnat i Fallout4-träsket likväl, när jag inte spelar gratisliret Fallout Shelter. Lättroad - och det är något positivt.

Ambassadör
Xbox

Det var bättre förr.


signatur

Jump in.

Testpilot

Önskelistan är redo , plånboken snart fylld med lön. Jäpp jag är redo att köpa massor av spel jag inte kommer hinna spela!!

Medlem

1100+ spel på Steam har jag. 200 spel på önskelistan.
Tur mitt konto är tomt för annars hade jag handlat fler spel.
Den som har flest spel när han/hon dör vinner.
Eller inte...

1
Skriv svar