Vinn sjysst streamingpaket från Blue med Ninjas in Pyjamas-smak

Robot
Vinn sjysst streamingpaket från Blue med Ninjas in Pyjamas-smak

Med en rejäl mikrofon från Blue och ordentliga hörlurar kan du bli kung på multimedia-internetz.

#blue, #heaton, #nip, #tävling


Medlem

Nu säger man väl ändå "Schysst" och inte "Sjysst"? :/

KoP
Medlem
Skrivet av Rasmous:

Nu säger man väl ändå "Schysst" och inte "Sjysst"? :/

Finns en bunt olika stavningar på just schysst och inget av dom verkar vara direkt fel.

Sjysst, sjyst, schysst, juste.

Inaktiv
Skrivet av Rasmous:

Nu säger man väl ändå "Schysst" och inte "Sjysst"? :/

http://www.sahlstrom.info/spraknormer/sjyst-eller-schyst-elle...

Medlem

Fint. Det var ett tag sedan man såg orden "vinna" och "Ninjas in Pyjamas" tillsammans!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Hade ju varit sjukt fint att spela in podd på!

Medlem

Hoppas hoppas! Nu när man börjat streama en del så hade detta suttit sjukt fint >< *håller tummarna så hårt det går*

Medlem

Hur länge pågår tävlingen?

Avstängd
Skrivet av bushkalle:

Hoppas hoppas! Nu när man börjat streama en del så hade detta suttit sjukt fint >< *håller tummarna så hårt det går*

Varför sitter folk och streamar spel? Det är ju inte så att ni är världsbäst. Jag hade förstått om spelare som Heaton streamade men finns för många losers.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Varför sitter folk och streamar spel? Det är ju inte så att ni är världsbäst. Jag hade förstått om spelare som Heaton streamade men finns för många losers.

Correct me if i'm wrong. Är förmodligen helt ute och cyklar men bear with me. Kan det vara så att folk kanske tycker det är kul? För att träffa människor man inte hade träffat annars? Jag vet, låter galet men sån är världen..

Medlem
Skrivet av breahl:

Varför sitter folk och streamar spel? Det är ju inte så att ni är världsbäst. Jag hade förstått om spelare som Heaton streamade men finns för många losers.

Skrivet av rekvim:

Correct me if i'm wrong. Är förmodligen helt ute och cyklar men bear with me. Kan det vara så att folk kanske tycker det är kul? För att träffa människor man inte hade träffat annars? Jag vet, låter galet men sån är världen..

Som rekvim säger är det kul i sig och man träffar icke salta människor. Behöver man vara världsbäst på ett spel för att streama? Ibland kan det vara folk som vill se hur det är innan de köper, titta på när andra spelar och se nya sätt de inte tänkt på. Finns många orsaker varför om man bara tänker till lite. Även de som du säger är losers kan vara otroligt roliga att titta på mest för att deras personlighet är 10x trevligare och roligare än Heaton t.ex.

Lärt känna en del otroligt trevliga människor via streams, som är betydligt trevligare än vissa verkar vara på FZ. Största frågan är snarare, varför ställa en fråga som man borde redan veta svaret på om man bara tänker till lite? Finns väl för många idioter. I hope you see what I did there.

Medlem

Tror jag råkade placera en bokstav lite snett i min mailadress såatte... lycka till ni andra som tävlar

Medlem

Försvann den här tävlingen eller? Mvh "poddaren vars samson go mic precis gick sönder"

1
Skriv svar