LEGO Jesus och ful grafik i nya Cod: modern warfare 2 :D

Medlem
LEGO Jesus och ful grafik i nya Cod: modern warfare 2 :D

En bild siar mer än 1 kilo ord:

http://img6.abload.de/img/mw2_screen_13-1920x120o65e.jpg

ahahahahahahah :up::D


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Försöker du bli bannad igen laxen? Antar att detta är flamebait men är inte 100% säker tack vare stavning och bristen på sammanhang.

Medlem

banna honom han snackar skit om det heliga!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

lol vafan gör han där på berget?

Medlem

såg det inte förens puikaa sa det


signatur

Rawr

Skrivet av linkan18:

banna honom han snackar skit om det heliga!!

Du är CoD-fanboi?

OnTopic: Jaha... En staty utav Jesus som är kantig. Och grafiken är inte så dålig. Javisst, inte lika snygg som Crysis men men. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av linkan18:

banna honom han snackar skit om det heliga!!

Du är CoD-fanboi?

OnTopic: Jaha... En staty utav Jesus som är kantig. Och grafiken är inte så dåligt. Javisst, inte lika snygg som Crysis men men. ^^

vadå cod?

han smuttskastar jesus!!:O


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

han smuttskastar jesus!!:O

Hur?

Skrivet av båtsman:
Skrivet av linkan18:

han smuttskastar jesus!!:O

Hur?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

KAN det vara så att grafikmotorn hanterar avstånd lite halvtaskigt, och att man därför väljer att flrenkla bakgrunden?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Nestor:

KAN det vara så att grafikmotorn hanterar avstånd lite halvtaskigt, och att man därför väljer att flrenkla bakgrunden?

nej,
då den där lego-jesus är del av skyboxen som nog renderas på annat håll och sen projekteras över banan (unreal2 motorn t ex..).
så den lego-jesusen är nog bara lite slarvigt gjord

hur kul som helst
vem bryr sig

Medlem
Skrivet av master_chrille:

OnTopic: Jaha... En staty utav Jesus som är kantig. Och grafiken är inte så dålig. Javisst, inte lika snygg som Crysis men men. ^^

Vad snackar du om? kassa texturer, kassa skuggor, shaders, himlen, berget, statyn etc behöver jag fortsätta? Ser ut som ett spel från 2004 - 2005 ffs, t.o.m HL2 är snyggare Tycker du själv den grafiken ska representera en uppföljare 2009 till ett av de mest sålda och omtyckta spelen 2007?

Det tycker inte jag...

Common Infinity Ward!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

du laxen: gameplay> grafik


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag gillar flugan som man ser mitt i bilden

Medlem

Thumba@ nej, gameplay och grafik ska det va! lika mycket av båda.

OBS! @Flugan!!!!!!!!!! hahahah nice find!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Denna tråd känns som den existerar enbart för att irritera folk inget annat.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

The username so called Laxen has been trolling since 2006-03-26

Inaktiv

Nu när man spelat igenom hela, så kan jag inte göra annat än att hålla med. Särskilt överväldigande snyggt var det ju inte alltid - då /särskilt/ dessa helt bedrövligt fula skyboxar och bakgrunder.

Du håller inte med?

Okej, kör oilrig-missionet i campaign, och titta på isbergen i horisonten. Kan du ärligt säga att de inte ser ut som de har blivit manglade i någon dålig JPEG-optimerarare?

Jämför med början av HL2: Episode 2, när man ser citadelet i början. Betydligt mycket snyggare, och betydligt mycket äldre spel.

Medlem

Hehe, den där statyn såg rolig ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Det här är det jag sagt hela tiden. Torsk är varken snyggt eller roligt och revolutionerande

Skrivet av puikaa:

lol vafan gör han där på berget? http://ching-chong.freehostia.com/pic.jpg

Tänk efter. Vart står han på ett berg och ser ner på staden?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Nemcue:

Nu när man spelat igenom hela, så kan jag inte göra annat än att hålla med. Särskilt överväldigande snyggt var det ju inte alltid - då /särskilt/ dessa helt bedrövligt fula skyboxar och bakgrunder.

Du håller inte med?

Okej, kör oilrig-missionet i campaign, och titta på isbergen i horisonten. Kan du ärligt säga att de inte ser ut som de har blivit manglade i någon dålig JPEG-optimerarare?

Jämför med början av HL2: Episode 2, när man ser citadelet i början. Betydligt mycket snyggare, och betydligt mycket äldre spel.

Reagerade också på det, lite knas var det. Fast i överlag så är ju grafiken ganska så najs.:D


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av puikaa:

lol vafan gör han där på berget?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar