Bäst på E3 ska utses, och de nominerade är...

Robot
Bäst på E3 ska utses, och de nominerade är...

Proffstyckarna ska rösta fram E3-vinnarna 2017.

#e3-2017


Medlem

Oj, det såg ojämnt ut.
Svårt att välja.


signatur

autograph

Medlem

Hade gärna sett lite nytt blod i listan. Förutom få spel som Detroit, Sea of Thieves och Days Gone så är det redan etablerade titlar...

Medlem

Best PC game: Destiny. Aa visst, kommer floppa totalt. Förlorade allt hopp jag hade när en developer på Destiny sa att det inte ska vara rekyl på PC.

"there’s no recoil on guns on PC because recoil on the controller feels really good. ‘I’m firing, I’m firing, I’m firing, oh, I’m losing control of my gun a little bit.’ That feels great"

Medlem

Känner personligen att jag bryr mig mer om vad en femåring har för åsikter om ränteavdraget än vad dessa "experter" anser var bäst på e3.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Moderator | Testpilot
Skrivet av adde111:

Best PC game: Destiny. Aa visst, kommer floppa totalt. Förlorade allt hopp jag hade när en developer på Destiny sa att det inte ska vara rekyl på PC.

"there’s no recoil on guns on PC because recoil on the controller feels really good. ‘I’m firing, I’m firing, I’m firing, oh, I’m losing control of my gun a little bit.’ That feels great"

https://www.pcgamesn.com/destiny-2/destiny-2-no-recoil-pc

"Destiny 2's PC weapons do have recoil, but it is "modified heavily"

Och läs gärna inlägget innan och inte bara det jag fetmarkerade


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Personligen gillade jag nog Mario + Rabbids bäst. Känns som att det var en fenomenal lösning med de båda serierna + ett nytt kul koncept för Mario.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vart fan är A Way Out på den listan? Efter Brothers borde Josef Fares' förtroendekapital vara skyhögt.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vart fan är A Way Out på den listan? Efter Brothers borde Josef Fares' förtroendekapital vara skyhögt.

Var det spelbart?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Margy:

Var det spelbart?

Oops, så kan det gå när man inte läser ordenligt. Vet inte om det var spelbart, men tvivlar på det.

Medlem

Wolfenstein lär ju plocka en vinst i alla fall.

Avstängd

Xbox One X, inte bäst i hårdvaran?

1
Skriv svar