Anthem är mer Star Wars än Mass Effect, enligt Bioware

Robot
Anthem är mer Star Wars än Mass Effect, enligt Bioware

Mindre sci-fi och mer "science fantasy".

#anthem, #bioware


Medlem

Mer Destiny 'än något

Medlem

Alltså mer slangar i väggarna, mer skrot överallt och klumpiga monitorer?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

"Science fantasy"? Nei, det vil jeg ikke ha.

Hva med "realism fantasy"?
Eller, "historical fantasy"?

Nei, dette høres ikke bra ut.

Medlem

Konstigt skrivet på Facebookinlägget kopplat till artikeln... "tappat suget på Mass Effect".
Inget av det som står i artikeln tyder på det, så jag gissar på att det bara var click bait?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

Jag tycker Mass Effect är ett hyfsat spel. Kör till och med new game plus nu för att levla upp alla och skaffa bästa utrustningen!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Mer action än RPG.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Konstigt skrivet på Facebookinlägget kopplat till artikeln... "tappat suget på Mass Effect".
Inget av det som står i artikeln tyder på det, så jag gissar på att det bara var click bait?

Artikelns titel är "Anthem är mer Star Wars än Mass Effect, enligt Bioware", för mig är kopplingen helt uppenbar.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Artikelns titel är "Anthem är mer Star Wars än Mass Effect, enligt Bioware", för mig är kopplingen helt uppenbar.

Nej, det var "Bioware tycks ha tappat sugen för Mass Effect."

Gå in på FB och läs.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar