The Burning Crusade i rampljuset med ny World of Warcraft-emulator

Robot
The Burning Crusade i rampljuset med ny World of Warcraft-emulator
Medlem

Finns redan väldigt populär TBC server på WarMane dock? Den har 10-15k spelare online dygnet runt. Så jag vet inte vad detta projekt har att erbjuda som WarMane inte har.

BTW, sidan ligger nere

Medlem

Håller med föregående talare och undrar även detsamma. Vad gör denna server, emulator (?), speciell jämfört med Warmane, och många fler?

Medlem

Känns som det pluppat upp en hel del TBC servrar på sistone. Absolut den bästa expansionen av dem alla, funderar starkt på att börja lira det igen om bara blizz lova att ge fan i dom

Medlem

@Rolle: fast warmane har ju fejkade spelarantal för att folk ska betala för att slippa "köerna" på 2h för att komma in. Finns jättemycket om detta på youtube osv, så inget jag hittar på nu för att bråka osv

Medlem

Warmane har den absolut bästa och den mest populära TBC server. Finns ingen server som kommer att konkurrera ut den på bra länge, så länge den är uppe. Den är alldeles för felfri för det, och att den har 15k online större delen av dygnet är verkligen riktigt fint.

Medlem
Skrivet av Aestro:

@Rolle: fast warmane har ju fejkade spelarantal för att folk ska betala för att slippa "köerna" på 2h för att komma in. Finns jättemycket om detta på youtube osv, så inget jag hittar på nu för att bråka osv

Nu känner jag mig lurad. Jag köpte Premium för 100kr just för att slippa köer... :/

Medlem

Är det verkligt grått dock? Är det inte snarare ett ganska strikt "ej tillåtet" mesans Blizzard inte har tid eller ork att lägga för mycket resurser på att jaga och stänga ner allt?

Medlem

@Rolle: det ska ju dock nämnas att warmane är den absolut bästa TBC servern som finns ute, så trots lite rävspel från deras sida tycker jag absolut att det är värt dom 150kronorna för att kunna lira där😃 Om man är TBC sugen, det vill säga 😌

Medlem
Skrivet av Rolle:

Finns redan väldigt populär TBC server på WarMane dock? Den har 10-15k spelare online dygnet runt. Så jag vet inte vad detta projekt har att erbjuda som WarMane inte har.

BTW, sidan ligger nere

den är play to win dock. allt som är har hittas / och köpts ingame har lagts up på deras Shop.
folk som lägger ner tiden får en stor edge. warmane har 2 st. 1 blizzlike som inte har en Cash shop och 1 som är typ 5-7x som har det.

annars lirar man på Felmyst (Gummys tbc server). då får men den bästa tbc känslan utan någon "cash shop".

Medlem
Skrivet av DF08Said:

den är play to win dock. allt som är har hittas / och köpts ingame har lagts up på deras Shop.
folk som lägger ner tiden får en stor edge. warmane har 2 st. 1 blizzlike som inte har en Cash shop och 1 som är typ 5-7x som har det.

annars lirar man på Felmyst (Gummys tbc server). då får men den bästa tbc känslan utan någon "cash shop".

Vad är inte play to win? Menar du att det är ett argument för den är dålig? Haha! Folk som lägger ner tid, i en MMO, får fördel? Intressanta tankegånger, minst sagt. Att spela spelet ger en fördel. Mycket underligt.

Medlem
1
Skriv svar