Stalker-osande Escape from Tarkov i beta nästa månad

Robot
Stalker-osande Escape from Tarkov i beta nästa månad

Snygg shooter i öppen miljö, för den som förbokar.

#escape-from-tarkov


Medlem

Jag blev jäkligt sugen på ett helt nytt S.T.A.L.K.E.R. äventyr. Renodlat single player dock. No multiplayer, thanks.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ska det inte vara stöd för directx12?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag blev jäkligt sugen på ett helt nytt S.T.A.L.K.E.R. äventyr. Renodlat single player dock. No multiplayer, thanks.

You are not a loner in this matter, good hunting S.T.A.L.K.E.R.

Inaktiv
Skrivet av theailer:

Ska det inte vara stöd för directx12?

Varför det? DirectX 11 duger gott och väl till det utvecklarna strävar efter.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag blev jäkligt sugen på ett helt nytt S.T.A.L.K.E.R. äventyr. Renodlat single player dock. No multiplayer, thanks.

Jag längtar efter nya Metro, påminner lite om den typen av spel men måste vänta ända till 2018


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Sugen på både nytt Stalker och Metro, men funderar på att istället modda Fallout 4 sönder och samman och ge mig i kast med det igen:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Jag längtar efter nya Metro, påminner lite om den typen av spel men måste vänta ända till 2018

Absolut. Det var en av E3 mässans höjdpunkter, imo. Spelade inte Metro spelen förrän förra sommaren för första gången då jag ville lira det på PC med mus & tangentbord, som jag då nyligen köpt. Blev helt förälskad i de båda upplevelserna. Mästerverk faktisk. imo.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Förköpa, inte förboka. Stor skillnad!

Medlem
Skrivet av Araxes:

Förköpa, inte förboka. Stor skillnad!

Av nyfikenhet, vad anses vara skillnaden? Betalning i forvag?

Avstängd

Själv tycker inte spelet verkar så öppet, för mig är openworld att du kan vandra runt överallt, men i detta klickar du ju runt på en karta vart du ska vara för att sedan strosa runt. Men aja kanske bara är för kräsen

Avstängd
Skrivet av ivarhill:

Av nyfikenhet, vad anses vara skillnaden? Betalning i forvag?

Ja, exakt.
Förköpa = ge pengar innan utvecklarna släppt spelet = de kan släppa ett halvfärdigt spel och ändå få betalt.

1
Skriv svar