Half-Life 2 till Mac i dag

Robot
Medlem
Half-Life 2 till Mac i dag

Kul för er Mac-användare.

Medlem

Undrar om det även öppnar upp för moddar. Någon som vet?

Medlem

Trevligt att dom öppnar upp lite mera. Då blir de kanske till att köra igenom HL2 igen då.

Inaktiv

Av någon outgrundlig anledning tror jag inte många Mac-användare blir särskilt glada över att det kommer nu...

Medlem

nu jäklar ska dom få se vad dom har missat i alla år! alla mac användare

Inaktiv

Härligt!


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Hoppas nu för tusan vi får Source SDK Base också så man kan köra Source mods, den egentliga anledningen till att man vill ha Steam på Mac.

Medlem

Vänta lite kom inte det här spelet ut för några år sen xD mac nissarna är tyvärr lite efter

Medlem

6 år senare är väl bättre än aldrig

Medlem
Skrivet av musse1:

Undrar om det även öppnar upp för moddar. Någon som vet?

Tror inte mycket kommer hända dessvärre. Macanvändarna står väl för typ 7-8%, men det är väl inte direkt det som är problemet, utan att är man intresserad av spel så köper man ju en PC, jag tror alltså att Macanvändarna är mer intresserade av annat än just spel. Men eftersom Steam fixar mer spel till Mac så lär det komma fler spelintresserade till dem. Hoppas ni förstog vad jag menade med det, är fortfarande trött

Inaktiv
Skrivet av Haldur:

Av någon outgrundlig anledning tror jag inte många Mac-användare blir särskilt glada över att det kommer nu...

Tror inte jag heller. Som Mac-användare så har jag redan spelat det på PC när det släpptes. Men folk verkar ha fått någon konstig idé att bara för att man föredrar Mac och använder en uteslutande idag så har man inte spelat något spel de senaste tio åren.

Men visst. Kul att gamla klassiker släppts till Mac så kan dom som inte var så intresserad då kan spela dom nu istället utan att behöva boota igång äckel-windows.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Då kommer väll CSS och Gmod inom en kort tid Soouurcce engine..

Medlem

Var jag den enda som vars hjärtat hoppade till när jag såg en bild på Half Life och trodde att det skulle vara en nyhet om Episode 3 (eller mer önsketänkande: HL3)?

...I am disappoint.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av emoless:

Var jag den enda som vars hjärtat hoppade till när jag såg en bild på Half Life och trodde att det skulle vara en nyhet om Episode 3 (eller mer önsketänkande: HL3)?

...I am disappoint.

Precis vad jag trodde! Väldigt disappoint...

Kan de inte bara säga något istället? Ge oss lite hopp eller ta koll på idén.


signatur

" My childhood was short, but my immaturity will last forever! "

Medlem

De har ju inte saknat det alls. De har ju Marathon.

Medlem
Skrivet av musse1:

Undrar om det även öppnar upp för moddar. Någon som vet?

Tror verktygen för Source Engine kommer senare.. inte än på ett tag dock

Medlem

lite sent kanske?

Medlem

Trodde det var episode 3.

Medlem

Bara folk som är skallslutna som sitter med MAC


signatur

The King is Back

Medlem

Yes!!!!!!! Äntligen! Yihaaaaa!!! Jag blir så glad!!!! Tjohoooooo!!!!!! Shit, jag kommer vara trött på jobbet i morgon

Sen kan de klämma ur sig episode 3 när de ändå håller på! Det var ju hundra år sedan jag klarade episode 2 på min numera pensionerade spelburk..

Tralalalalala!

Medlem

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Jag kommer definitivt spela igenom det en gång till!

Medlem

Ja nu när dem uppdaterat spelet till senaste source engine och det även innehåller achievements så blir man ju så illa tvungen att spela om det igen Det är ju dumt att låta bli.

1
Skriv svar