Besök demonernas planet Argus i nästa World of Warcraft-uppdatering

Robot
Besök demonernas planet Argus i nästa World of Warcraft-uppdatering

Eller nu på en gång, på testservern.

#blizzard, #world-of-warcraft-legion


Medlem

Tar på mig att skriva det nästan obligatoriska då när det gäller wow nyheter.

Spelar folk det här fortfarande ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Tar på mig att skriva det nästan obligatoriska då när det gäller wow nyheter.

Spelar folk det här fortfarande ?

Mer än nånsin höll jag på att säga. Oförskämt roligt nu när de tagit åt sig kritiken från WoD och levererar nytt content mycket oftare och mer regelbundet. Finns väldigt mycket att göra och hålla sig sysselsatt med.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Tar på mig att skriva det nästan obligatoriska då när det gäller wow nyheter.

Spelar folk det här fortfarande ?

Jag tar på mig att skriva det självklara svaret, då.

Ja.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av cute_ninja:

Tar på mig att skriva det nästan obligatoriska då när det gäller wow nyheter.

Spelar folk det här fortfarande ?

Jag tar på och säger, varför skulle inte folk göra det? Din kommentar är lika uråldrig som jag vet inte vad, ett värdelöst skämt som ingen skrattar åt.

Medlem

@Mattias Frost Hur kommer det sig att ni inte skiver om FF14 expansionen Stormblood?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Seraium:

@Mattias Frost Hur kommer det sig att ni inte skiver om FF14 expansionen Stormblood?

Bra fråga. Ska försöka hålla ögonen (mer) öppna när det händer spännande grejer där!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag höll mig borta från Wow i typ 11 år. Dels på grund av att jag tyckte det alltid sett lite B ut och dels för att jag kände att jag nog ändå skulle fastna hårt i det om jag testade. Nu är jag väl inne på cirka 9-10 månaders spelande och det är riktigt roligt. Man kommer över den grafiska undermåligheten snabbt och det finns ju så otroligt mycket att göra. Allra helst Dreanor och Broken Isle är ju grymt underhållande. Ser fram emot nästa expansion och hoppas den inte tar för lång tid att dyka upp.

Medlem

Hela senaste expansionen är grym! Vi är säkert uppe i en 10 kompisar som lirar regelbundet nu, finns mycket att göra. Bästa expansionen hittills sett till PvE, tycker vi.

Medlem

Lika taggad som alltid när det kommer nya grejer till wow Argus ser grymt ut och Planeten är bokstavligt talat ute efter dig!


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem

Är den nya planeten som en helt ny kontinent likt North rend eller är det bara en ny zone ?

Medlem
Skrivet av dummle112:

Är den nya planeten som en helt ny kontinent likt North rend eller är det bara en ny zone ?

http://www.wowhead.com/news=266658/first-look-at-argus-7-3-pt...

Zone verkar det som, fast den verkar innehålla 3 olika zoner i sig.

Medlem
Skrivet av shelter:

http://www.wowhead.com/news=266658/first-look-at-argus-7-3-pt...

Zone verkar det som, fast den verkar innehålla 3 olika zoner i sig.

Ser ut som en större variant av Broken Shore. De bilder man fick se iaf. Någon som testat på testservern?

1
Skriv svar