Vill du ha gratis TV-spel, ipods och Mcbooks?

Medlem
Vill du ha gratis TV-spel, ipods och Mcbooks?

Lockerz.com got it all! Hemsidan erbjuder dig gratis elektronik-prylar, mopeder eller resor / upplevelser om man föredrar det.

Detta gör du dig förtjänt genom att samla ihop poäng som införskaffas av små minispel och frågesportar varje dag, så kallade dailies. Tar inte mer än 10 minuter att göra dem.

10 minuter på Lockerz.com var dag, och om några månader kanske du har ett sprillans nytt xbox, eller bara någon vecka så har du ett nytt TV-spel

Men för att bli medlem måste du bli inbjuden av en medlem, vilket jag erbjuder här och nu! ge mig din e-mail i ett PM till mig så skickar jag en inbjudan.

Jag gör detta för att få extra poäng på hemsidan. Om det låter skumt, vilket jag just nu är 94% säker på att du tycker, så kan du ju kolla in hemsidan själv! Lockerz.com

Fråga mig inte varför dom delar ut detta gratis, tror det var något om att de vill skaffa sig uppmärksamhet för att kunna bygga upp ett community.

Så bara lämna ett PM med din e-mailom du är intresserad. Ingen hake, jag lovar!

Medlem

Reklam utan någon hyperlänk. Impressive!

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Reklam utan någon hyperlänk. Impressive!

Jag erbjuder inträde, måste jag rulla ut en röd matta och bära in dig också? Eller har du något sorts handikapp jag bör känna till, som förhindrar dig från att kopiera och klistra in?

Medlem

*facepalm* Gud vad lättlurade folk är nu för tiden, är det typ 3 inlägget vi se angående denna site?

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av TobbeW:

Reklam utan någon hyperlänk. Impressive!

Jag erbjuder inträde, måste jag rulla ut en röd matta och bära in dig också? Eller har du något sorts handikapp jag bör känna till, som förhindrar dig från att kopiera och klistra in?

vi vill inte se sånt här skit här, anmälde inlägget på en gång och hoppades att tråden var borttagen redan, men du har väl timeat in lördagkväll för spammet.


signatur

thank you, come again

Medlem

Regel 3.2 gäller. Om du undrar Warwick.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Bring out the banhammer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Göra ingenting för att få någonting gratis, utan en hake? By God, I think I've never heard of such a marvelous thing!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Om något är för bra för att vara sant så stämmer det. Eller hur var det nu?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar