Robot
Singstar Kent

Från och med idag kan du sjunga med i Sveriges mest älskade och hatade band, och bedömas för det. Vi reder ut om Singstar Kent är en påse kärlek till fansen eller ännu en kassako för Eskilstunagrabbarna.

#guitar-hero-greatest-hits, #singstar-kent-1


Inaktiv
Singstar Kent

vafan... Kent.... nej....


signatur

a"C"RED -

Medlem

Kent äger, men singstar? Kom igen..

Medlem
Skrivet av johntis:

Kent äger, men singstar? Kom igen..

Precis, de borde släppt det till den vida överlägsna Lips-serien istället.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Handlar väl mer om vad man har för musiksmak i detta spel än vilket Singstar spel man spelar.

Medlem

Kent.. nothing to see here, move along ..

Medlem

Har lite svårt att koppla Kent med Singstar. Hur Vals för Satan blir i singstar är... spännande.
Och varför kom inte Sjukhus med? <.<

Medlem

Kent, bandet som inte var kommersiella enligt egen utsago, hahahaha.

Medlem

2 låtar från V&A? Bara!? Vafalls? Det är enligt mig den bästa plattan som gjorts.

Medlem

en trea trots i princip bara negativiteter i texten?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Nu finns det alltså kvasipoesi i spelform också. Ack och ve.

Medlem

Första April har väl redan varit?

Medlem

Rätt dåligt med låtar, kan ju tycka en 40tal åtminstonde borde följa med.

Medlem

Haha ja tror jag smäller av xD

Medlem

älskar "tack som fan" referensen Alla som sett kent live fattar vad jag menar


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av johntis:

Kent äger, men singstar? Kom igen..

Precis, de borde släppt det till den vida överlägsna Lips-serien istället.

Snälla sluta. Lips är knappast överlägset.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

MEN GEME LADY GAGA ISTÄLLET JUE!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nimr0d:

älskar "tack som fan" referensen Alla som sett kent live fattar vad jag menar


signatur
Medlem

Kent är så stora för mig (även fast jag körde Gyllene Tider när jag lämnade dig ensam på båten vid muck ) och även jag kommer köra utan dina andetag på mitt bröllop. Dock tänkte jag vara lite blödig och köra i en mer avskalad version, och den som ligger närmast just nu är nog Erik Linders cover.

Men lite ontopic. Jocke har visst sagt att dom inte ska vara för kommersiella. Han har även sagt att han hatar folk som laddar ner. Men mest för att man då inte får sånghäftet med eftersom det han hatar mest av allt är när folk inte förstår texterna alternativt vad han sjunger, något han hinta om på releasen av röd. Singstar är ett sätt att sälja sig lika mycket som Vapen & Ammunition, göra något för alla och sedan få betalt för det. Men sen är ju fans såhär, metallica sålde sig ju när dom gjorde en musikvideo första gången

Fin recension dock kockis

Medlem

Jag lyssnar bara på en låt med Kent...och det är "Den döda vinkeln", detta efter att ha sett världens bästa BF2 film för några år sedan på Dreamhack. Priceless!! http://www.youtube.com/watch?v=Ih77SZ7eYAY - By Snoken


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem

Stort Kent fan! Men jag vet inte...så ofta kommer man ju inte använda singstar...men...kent...ååå beslutsångest.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

WhatisthisIdon'teven... April? Nej, Maj. Va? Kent?


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Klagar dock inte på låtlistan, tycker de tagit med många av deras bra låtar, visst vissa är inte med men om de var tvunga att välja per album så är det helt ok, men de skulle väl egentligen inte ha problem att få in typ... alla låtar egentligen? DLC ftl...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Taxametern skrattar ont
framför allt han tror han flög
brevid sällsynt moln
blinkar ett Yeti-spår

Textgenerator för valfri Kent-låt http://www.nigran.se/kent.php

Medlem

kent.. snälla...

Medlem

Ett singstar för efterfesten också? Gödda.

Kent, trots att de säljer ut sig så har de fortfarande ett band som har en bra plats i mitt liv.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag har hört att Kent är så emo att till och med rösten skär sig

Medlem

Tänkte bara klargöra att "Röd" är deras mest klockrena album någonsin (alltså deras bästa).

- - - - -

Skrivet av Metal4life:

Jag har hört att Kent är så emo att till och med rösten skär sig

LOL.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Hade ju gjort en annorlunda lista men de hade väl de flesta. 25 låtar är ganska fattigt dock.

Och vad är det för fel på Svarta linjer?!?

Medlem

Vart är Kallt kaffe och Blåjeans?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar