Co-op med begränsningar i Far Cry 5?

Robot
Co-op med begränsningar i Far Cry 5?

Verkar som om en spelare får allt och den andra ... ingenting?

#far-cry-5, #ubisoft


Avstängd

buuuu, om det blir så

Medlem
Skrivet av Araxes:

buuuu, om det blir så

Ja sjukt om det är sant.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

tanke på hur väl coop fungerar i wildlands förstår jag inte varför dom ska misslyckas i far cry 5

Medlem

Ett ordentligt co-op läge var det som gjorde spelet intressant för mig. Synd om det blir såhär istället.


signatur

The cake is a lie...

KoP
Medlem

Det var ju lite sugit. Hur svårt kan det vara att göra så att även spelare #2 får progress?

Nåväl, blir nog att köra igenom i single då.

Medlem

"Men inga problem, vi lägger till det i season pass bara. Ta bort mer och mer från grundspelet. Sen lägg på en saftig prislapp. Det är ju genialt!"
"Men är folk så dumma att dom betalar för det då?"
"Ja, klart dom gör. De betalar för allt".


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Eh va? jag trodde 5:an skulle ha "riktig" coop, det här låter ju riktigt illa om det stämmer.

Medlem

Och? Huvudsaken att man nu kan dela upplevelsen med någon annan.

Samma sak har jag tjatat om när det gäller Fallout och Skyrim, även om det då hade varit begränsat till att "bara hänga med".

Medlem

Nu är det synd om de framfört det fel. Men för egen del är detta något jag saknar i majoriteten av alla spel. Borde vara minimikrav nu mera!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Så här var det även i Far Cry 4. Skillnaden är att du kan spela story läget i FC5 medans du bara kunde göra sidoquests och sånt i FC4. Som nog alla andra så trodde man de fått lära sig från Wildlands teamet när det gällde coop i FC5.

Medlem
Medlem

Om detta stämmer är det det billigaste, sämsta co-op-systemet någonsin. Vet andra spel som gjort på detta visat med, och det var fruktansvärt tråkigt.

Medlem

Mycket tråkigt om det nu är så. Hoppades på ett härligt COOP-äventyr av samma typ Dying Light - favorit COOP-spelet!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Tråkigt om det är på det sättet ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det låter ju hur sämst som helst. Vad är problemet? Serious Sam hade co-op på 1800-talet förfan. Man kan ju tro att det skulle röra sig om någon avancerad och hutlöst dyr teknik med co-op då så många verkar uppskatta det men så få spel som använder det.

1
Skriv svar