Stor i Japan – mäktig rea i Playstation Store

Robot
Stor i Japan – mäktig rea i Playstation Store

Fynda japanska spel som Resident Evil 7 och Final Fantasy 15.

#final-fantasy-15, #resident-evil-7


Medlem

Steam-rean är över och man känner sig duktig som inte köpte något, också kommer denna rea

Medlem

Det startades även en rea på en bunt digitala spel idag:

https://blog.eu.playstation.com/2017/07/05/playstation-stores...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Steam-rean är över och man känner sig duktig som inte köpte något, också kommer denna rea

Kände mig lika duktig jag, sen köpte jag all Just Cause 3 DLC när det var 20 minuter kvar.

Medlem

Loggade in på steam när det var 25 minuter kvar av rean. Köpte tillslut 6 spel (300kr) när jag inte tänkt köpa något. Aja fick FF7, Mark of the Ninja, Ys-spelen m.fl.

Quake-konnässsör

Hmm Suikoden spelen är intressanta, och lite Tales of serien... Dessa reor rensar kontot och sen får man ångest för man aldrig spelar dem.

Medlem

På den här listan är det lätt att rekommendera Legend of heroes spelen (Trails of cold steel 1 och 2) ettan kommer på PC nu i juli, Tears to tiara 2 och Utarawaeumono: mask of deception (fortsättningen Mask of truth kommer i september). Om man gillar spel med stark storytelling.

Medlem

Tänkte köpa Resident evil code veronica x till ps4 men kom på att jag har för mig det ska komma en bättre remaster än denna 720p dyngan som x står för?

Medlem
Skrivet av almblad:

Hmm Suikoden spelen är intressanta, och lite Tales of serien... Dessa reor rensar kontot och sen får man ångest för man aldrig spelar dem.

Se det från den ljusa sidan. Du bidrar med pengar till spelutvecklare så att de kan producera fler spel som du köper och låter bli att spela.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Se det från den ljusa sidan. Du bidrar med pengar till spelutvecklare så att de kan producera fler spel som du köper och låter bli att spela.

Nu i detta fallet så är Suikoden ägt av Konami och de är inte värda att sponsra längre :P. Även om just den spelserien är bra.

Quake-konnässsör
Skrivet av Bojkott:

Se det från den ljusa sidan. Du bidrar med pengar till spelutvecklare så att de kan producera fler spel som du köper och låter bli att spela.

Det är sant, väldigt sant. Kommer ihåg att jag satt och spelade Suikoden med några kompisar i högstadiet för allt för många år sedan . Det blev några lektioner som vi missade pågrund av brist av sömn, men jekla roliga spel. Tyckte om att försöka hitta alla karaktärer i Suikoden 3, var en utmaning då man inte hade tillgång till internet och var tvungen att ta sig tiden och kolla igenom hela spelet efter karaktärerna.

Medlem

Re7, FF15 eller Persona 5?

Gnällkuk
Skrivet av almblad:

Hmm Suikoden spelen är intressanta, och lite Tales of serien... Dessa reor rensar kontot och sen får man ångest för man aldrig spelar dem.

Senaste Bersaria är riktigt bra om du frågar mig


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Quake-konnässsör

@tricky: skönt att höra. Då har jag något att se fram emot. Håller på tar mig igenom Tales of Zestiria

Medlem
Skrivet av GOLGO13:

Re7, FF15 eller Persona 5?

Persona 5 är det bättre av dem tre om du frågar mig. Och Metacritic Förmodligen därför de första två spelen finns på rea men inte Persona 5 som är det som lyckats bäst av dem tre.

1
Skriv svar