Battlegrounds försenas, men tros fortfarande släppas i år

Robot
Battlegrounds försenas, men tros fortfarande släppas i år

Sex månader i early access verkar bli sju eller åtta.

#battlegrounds, #dayz, #fz, #releaselistan


Medlem

Minst sagt väntat, men fortsätter de uppdatera spelet i denna takten har jag ändå inget att klaga på!

Medlem

Tack och lov, jag var orolig att de skulle rusha ut spelet bara på grund av några kommentarer från Greene. Håll det i Early Access tills det faktiskt är redo att komma ut skarpt. Det spelar ju ingen praktisk roll, folk kan ju spela det oavsett.

Medlem

Om de bara kunde patcha bort min noobness så vore jag nöjd.

Medlem
Skrivet av jawik:

Om de bara kunde patcha bort min noobness så vore jag nöjd.

"noobnes" ?

Använd aimbot

Medlem

Visste inte att de planerade ett släpp så tidigt! Positiv överraskning då jag ser fram mot att köra det.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Custom game med låsning till förstapersonsvy på hela servern skulle vara väldigt trevligt.
Att man kan kika bakom hörn utan att synas känns inte helt rätt.

Medlem
Skrivet av Ecodot:

Custom game med låsning till förstapersonsvy på hela servern skulle vara väldigt trevligt.
Att man kan kika bakom hörn utan att synas känns inte helt rätt.

Utvecklarna har snackat om "Hardcore ranked" där endast förstaperson är möjligt, så det lär vi nog se i en snar framtid.

Medlem
Skrivet av mrsarun:

Utvecklarna har snackat om "Hardcore ranked" där endast förstaperson är möjligt, så det lär vi nog se i en snar framtid.

Låter toppen!
Har du någon länk till info om vad som tänkas komma med hardcore ranked?

NuZ
Testpilot

@Ecodot: jag fliker in och tror mig minnas att det var amerikanska PC Gamer som skrev en notis om det från ett svar på frågan om det på Playerunknowns twitter. Kolla hans tweets eller bläddra igenom PC Gamer. Kan vara fel men vill minnas det för jag blev exalterad över det


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Ecodot:

Låter toppen!
Har du någon länk till info om vad som tänkas komma med hardcore ranked?

I deras FAQ här så nämns det lite om hardcore, fps endast och e-sport en bit ned på sidan, står iofs nu inte om rankad men det kan man väl misstänka att det också blir.
http://forums.playbattlegrounds.com/topic/25335-faq/

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Fast, om de ska släppa det inom Q4 2017 måste de ju släppa det om ungefär fem månader? Hur går det ihop om de inte hinner på sex månader?

Edit: Var inget, läste helt fel.

Redaktör

@Fr0gg0.: Det är ok på fredagar


signatur
Medlem
Skrivet av Ecodot:

Låter toppen!
Har du någon länk till info om vad som tänkas komma med hardcore ranked?

De snackade om det på E3, så i någon av de videos som finns på tuben om PU:BG hittar du säkert det.
Sen har du FAQ:en på gamepedia som länkats ovan.

Medlem

Skräp rakt igenom!


signatur

AYY LMAO

Medlem

@Haziza: Alla kan inte gilla alla spel

Medlem

Tror de behöver prioritera att få ut fler kartor/spellägen så att det får mera innehåll och bredd innan något annat spel kommer in och tar över som annars är vad som tar kol på alla dessa early access survival spel som aldrig blir färdiga..

Medlem

@skogsvilden: De har två nya kartor på gång så när Early Access är slut så vi se även dessa + andra kartor under utveckling.

1
Skriv svar