Här är en kort teaser för nästa Breath of the Wild-äventyr

Robot
Här är en kort teaser för nästa Breath of the Wild-äventyr
Medlem

Precis vad jag ville ha. Saknade ett post game efter Ganon. Men det kommer väl inte gå så långt att man bygger upp Hylrule Castle igen.

Medlem
Inaktiv

Jag undrar också vad fan är saken med spoiler i artikeln och i kommentaren. Spelet är inte så gammalt och vissa av oss slängde oss inte iväg till närmaste butik och köpte Switch och ZBOTW när det släpptes.

Medlem

Vet inte riktigt varför ni ovan förväntade er att det inte skulle finnas spoilers. Är ni så petiga, så borde ni kanske tänka efter innan ni går in på artikel med underrubriken; ”Utspelar sig Efter huvudäventyret.”

Inaktiv

@Cyras: jag utgick (dumt nog tydligen) att det hörde till vanligt hyffs av hålla spoilers till ett minimum. Hade det inte räckt med att skriva just "efter huvudäventyret" utan att gå in på detaljer då det nödvändigtvis inte behöver tillföra någon information för expansionen/DLC eller vad den kategoriserar som?

FZ har funktionen att dölja text.

Medlem

"åh nej! En nyhet med spoilers av ett spel som jag inte har spelat själv! Låt oss läsa den nyheten ändå och bli super sur för att ingen gav mig en trigger / Spoiler varning att det nämna något rätt uppenbart som hända i slutet av main storyn!"
Går ni in och läser reviews eller långa synopsis utav filmer ni inte har sett också?
Lite löjligt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag som trodde "efter huvudäventyret" betydde "innan huvudäventyret". Dumma FZ spoilade zelda för mig!

Medlem

Tror karenstiden för att spoila tiden passerat☺ Med det sagt, känns som dom kunde skippat släppa den här videon var ju mest weird utan ljud och allt

Inaktiv

@Godofcheese: Vad är likheten med denna artikel och en review av en film? Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så hade det räckt med att skriva "efter huvudstoryn" (eller vad det stod). De som har spelat vet ju vad det betyder och det som inte tagit sig för att spela det än slipper bli spoilade.

Och jag tycker att ett spel som släpptes 3e Mars inte har passerst karenstiden för att spoilas öppet. Riktigt uselt.

Medlem

@anon_119148:
Oj då, rörde jag en soft spot?
Det är precis samma sak.
Du börjar inte läsa om något du oroar dig att bli spoilad utav.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skribent

@anon_119148: Jag redigerade din kommentar, låt oss hålla diskussionen på en respektabel nivå. Med det sagt har jag även redigerat artikeln.

Inaktiv

@Godofcheese: Det sista kan jag hålla med om även om jag inte tycker det borde vara så. Det känns som att det, i alla fall det här fallet, borde gå att prata ganska fritt om expansionen utan att avslöja viktig information om grundspelet.

Medlem

@anon_119148:
Så du tycker verkligen att dom ska sätta. Spoiler tag mitt en en mening som döljer orden "händer efter man har dödat ganon"? Eller ville du hålla det hemligt att man kanske satte han i fängelse igen, för att han kanske inte kan bli dödad på riktigt
Han har dött i princip alla Zelda. Spel. Som han varit med i


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar