Här är 20 minuter gameplay från Assassin's Creed: Origins

Robot
Här är 20 minuter gameplay från Assassin's Creed: Origins
Medlem
Medlem

Det är snyggt i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tror jag klarar mig utan detta spel.

Medlem

Snyggaste vattnet i ett spel hittills?

Medlem

Bedrövlig combat.

Blir nog första AC som jag inte köper på ett bra tag.

Jag kommer köpa det enbart för atmosfärens skull.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Skummade klippet men som flera redan sagt ser det väldigt snyggt ut. Tyvärr är det Ubisoft vi har att göra med så tänk er ca 75% så snyggt så är vi närmare slutprodukten (även om det förmodligen lär se riktigt snyggt ut ändå på släppdagen)

Medlem

Skulle inte ha något emot AC Rogue 2

Medlem

Det ser så förbenat tråkigt ut så det är inte sant. Grafik i all ära. Ubisoft brukar vara duktiga på sådant men gameplay mässigt verkar det riktigt tråkigt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Håller med, plus att de är experter på att ruinera allt vad atmosfär heter med quest markers som täcker halva skärmen, gigantiska health bars över fiender.. Vattnet etc var snyggt, men överlag tycker jag inte det såg fantastiskt ut. Öarna på avstånd såg ju ut att vara hämtade från Giants Citizen Kabuto.

Avstängd

Jag vill se mer än det där E3 demot. Men kommer ändå troligen att köpa det då jag köpt varje AC hittills.


signatur

PS5 och inget annat.

Eftersom det är samma "game director" som har gjort Black Flag så torde de ju bli bra, dock kan det ju vara så att vad som gjorde Black Flag så bra var framförallt valet av setting och tidsperiod. Svårt att slå karaktärer som Blackbeard, Anne Bonny, Benjamin Hornigold och Calico Jack.

Skrivet av Skelögd:

Bedrövlig combat.

Blir nog första AC som jag inte köper på ett bra tag.

Ja även om det gnällts på den combaten som varit var den ändå snygg och kul (om väl lätt) men det här ser ju ut som hack ´n slash


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar