Efter Mario Maker kommer inofficiella Mega (Man) Maker

Robot
Efter Mario Maker kommer inofficiella Mega (Man) Maker

Det ser fantastiskt ut. Håller Capcom med?

#mega-maker, #mega-man


Medlem

Även om man tycker att dessa saker är roliga så förstår jag inte varför man gör dem? De kommer att bli nedstängda illa kvickt. Varför gör man inte egen grafik m.m. Då slipper man detta? Lägga ner tiden på det istället. Mega Man används enbart pga att det är ett stort IP. Då är det inte mer än rätt att stänga ner det.

Medlem

Tyvärr inget som jag är intresserad utav med tanke på att skiten skapas i Game Maker.
Dessutom tycker jag att denna sorts typ av projekt där man stjäl assets och liknande är lika som att olagligt ladda ned spel från torrents. Hoppas på att Capcom stänger ned detta.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Även Mega Man Unlimited (som helt klart är det bästa megaman fanspelet någonsin) fick sig en release här på internet helt ok av Capcom

Avstängd

Skulle vara häftigt med ett Mario Maker i 3D.

Medlem

@Sebastian V: Kaze (som släppte mastodonthacken "SM64: Last Impact" förra hösten och nyligen "Super Mario Odyssey 64") håller på med "Super Mario Maker 64". Har suttit och kollat lite för han har börjat koda live på Twitch. Är klart bara intressant för den som fortfarande gillar att spela med SM64-mekaniken :0

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tyvärr inget som jag är intresserad utav med tanke på att skiten skapas i Game Maker.
Dessutom tycker jag att denna sorts typ av projekt där man stjäl assets och liknande är lika som att olagligt ladda ned spel från torrents. Hoppas på att Capcom stänger ned detta.

Vad har att det skapades i game maker med saken att göra?
Är väl inget du som användare märker av?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

1
Skriv svar