Nytt Total Warhammer II-gameplay ger oss high elves

Robot
Nytt Total Warhammer II-gameplay ger oss high elves

Bli hög på alver och Total War: Warhammer II.

#the-creative-assembly, #total-war-warhammer-2


Medlem

Lizardmen blir den huvudsakliga anledningen till att jag köper Warhammer II.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

This is WAAAAAAAAAAAAAR, Me Like Alot !!


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Skaven?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hoppas vi får en ny Great Goblin Shaman Reacts - https://www.youtube.com/watch?v=a6IUbraF9Oo

Är mest nyfiken på hur Skaven kommer fungera. CA har många möjligheter att göra deras spelstil unik både på kampanjkartan och i strid. Men jag hoppas verkligen de gör förbättringar till raser från TW:W1 om än bara små balansjusteringar. MP behöver bli mer balanserat.

Medlem

Var inte Skaven mer eller mindre bekräftat?

Medlem

@Proppen: japp, Skavens är den fjärde rasen

Medlem
Skrivet av Proppen:

Var inte Skaven mer eller mindre bekräftat?

Jo, men mig veterligen vet vi ännu inte när Skaven kommer. Det är ju sagt att det ska släppas tre spel i serien. Den fjärde rasen kan lika gärna vara Tomb Kings baserat på de ledtrådar vi har getts.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jo, men mig veterligen vet vi ännu inte när Skaven kommer. Det är ju sagt att det ska släppas tre spel i serien. Den fjärde rasen kan lika gärna vara Tomb Kings baserat på de ledtrådar vi har getts.

Nej nej! Måste ha råttor!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jo, men mig veterligen vet vi ännu inte när Skaven kommer. Det är ju sagt att det ska släppas tre spel i serien. Den fjärde rasen kan lika gärna vara Tomb Kings baserat på de ledtrådar vi har getts.

Baserat på de ledtrådar vi har fått så är det ingen tvekan om att den fjärde "hemliga" rasen är Skaven. Alltså kommer dom när spelet släpps i september.

Medlem
Medlem

Det finns inga ledtrådar som tyder på TK, Det finns ingen tvekan om att det är Skavens

1
Skriv svar