Dungeons i World of Warcraft blir e-sport

Robot
Dungeons i World of Warcraft blir e-sport

Kör mythic keystone dungeons och tävla om 800 000 kronor.

#world-of-warcraft


Killmonday Games

Det här blev plötsligt en sport jag ser fram emot att se! Vore kul o se nåra Leeroys live..


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Intressant! Undrar hur de bygger upp de sen. Att alla får ha samma gear och förutsättningar direkt från start. Sen lär
Man ju se långa olika taktiker och antal klasser osv. Kan nog bli spännande. Kanske "Kungen" blir sugen på en comeback!

Medlem

Minnen.

Medlem

Någon som vet exakt vad detta går ut på? vad ska dom tävla i sedan? De som är snabbast eller?

mvh wow-spelare 2010

Medlem

"e-sport".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kul för spelet, kul för det insatta Inget för mig dock, den lilla e-sport jag kollar på så vill jag se spelare som tävlar "mot" varandra även fast de gör det här med men ni förstår ^^

Medlem

@Jonio: All tävling måste väl inte ha konfrontation? Tänker på t.ex pilbågsskytte eller bowling för att göra en parallell.

Medlem

@chiefen
Nej, det sa jag inte heller utan jag endast poängtera att jag uppskattar att se lite konfrontation när det kommer till e-sport främst jag gillar sporter som t.ex curling och bågskytte men när det kommer till esporten så ja, jag vet inte vill se "krig" liksom.

1
Skriv svar