Level Up - Namco Bandai visar framtiden

Robot
Level Up - Namco Bandai visar framtiden

E3 lurar runt hörnet. Och då är det sannerligen inte lätt för någon att få en syl i vädret. Därför bjöd Namco Bandai nyligen in till stort pådrag i Barcelona för att visa upp sina spel för det kommande året. FZ åkte dit, minglade, spelade och sköt sina frågor från höften. Som vanligt.

#namco-bandai, #fullmetal-alchemist-brotherhood, #naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-2, #ace-combat-joint-assault, #demons-souls, #splatterhouse, #bottlerocket, #madworld, #dantes-inferno, #brutal-legend, #game-republic, #majin-and-the-forsaken-kingdom, #beyond-good-evil, #enslaved-1, #ninja-theory, #heavenly-sword


Medlem
Level Up - Namco Bandai visar framtiden

"Enslaved utspelar sig 150 år in i framtiden när allt - bokstavligen - gått åt skogen."
HurrDurr.

Annars, Splatterhouse verkar lite coolt, Majin ser mysigt ut och tja, jag gillade inte Heavenly Sword, tyckte det fanns bättre spel inom actiongenren (Devil May Cry, Ninja Gaiden, Bayonetta, God of War). Däremot så kan Enslaved kanske bli spännande, återstår att se.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Ser fram emot Enslaved!

Inaktiv

Riktigt fint!

Medlem

hehe enslaved påminner mig om ett skolprojekt jag o ett gäng polare jobbade på
http://media.moddb.com/images/mods/1/10/9773/concept5.png

Inaktiv
Citat:

Så här borde postapokalypsen se ut egentligen. Jag är så himla trött på alla dessa gråa, bruna, skitiga visioner. Om människan skulle utrotas så skulle ju Moder Natur tillåtas ta plats igen. Därför öser vi på med färg.

Tack för det!

Medlem

Prunkande borde väl egentligen vara P[runkande] så känns det, same shit different name och årtal eller genre, inte ne enda ny pryl eller något som revolutionerar branschen, [DÅLIGT]


signatur

Denon / Pioneer

Enslaved verkar kul...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fullkomligt älskar Demon's Souls. Kunde inte hålla mig så jag skaffade importversionen. Har spenderat snart 50 timmar och är precis i slutet av spelet. Och det är alldeles fantastiskt...svårt emellanåt. Men det är just svårighetsgraden som gör att man bara vill fortsätta och fortsätta spela!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

"Betydligt mer pepp blev undertecknad av att hitta Puzzle Quest 2 spelbart - tills jag insåg att det inte gick att klicka sig förbi startskärmen. Snacka om falsk marknadsföring."

Nästan lika elakt som att påstå att Half Life 2 Episode 3 är släppt. Fast bara nästan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

En fråga på "Majin and the Forsaken Kingdom", spelar man Majin (Glottis vibbar?) eller den där tjuven? Är det det senare känns det lite extra spännande, jag menar hur många spel är döpta efter en bikaraktär?

1
Skriv svar