Nu går det att bestiga berg i Conan Exiles

Robot
Nu går det att bestiga berg i Conan Exiles

Med stor risk för att falla och dö.

#conan-exiles, #funcom


Moderator | Testpilot

Riktigt kul att se. Inte så svårt att gissa vars inspirationen kommit från heller (vilket de hintat om själva). Bra att fler tar åt sig och lägger till det. Efter Zelda så kräver jag nästan att varje open world spel har ett sådant system.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Riktigt kul att se. Inte så svårt att gissa vars inspirationen kommit från heller (vilket de hintat om själva). Bra att fler tar åt sig och lägger till det. Efter Zelda så kräver jag nästan att varje open world spel har ett sådant system.

Jag har velat ha det sedan Daggerfall...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Nooo, mitt doomfortress är inte längre säkert


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Riktigt efterlängtat!

Medlem

Spelar folk fortfarande detta?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

@Kleptoman: Kom igen, ganska douche-bagig kommentar. Spelet är ju inte ens gammalt...

Medlem
Skrivet av Arcadia:

@Kleptoman: Kom igen, ganska douche-bagig kommentar. Spelet är ju inte ens gammalt...

Kleptoman är aldrig positiv till något.

Medlem

Sjukt najs. Detta är en äkta överlevnadspärla

Medlem

@Arcadia: Inte gammalt nej, men det var nog nära det sämsta skit jag rört vid och det enda spel jag försökt lämna tillbaka på Steam. Dessvärre hade jag en lagt en timme för mycket på det. Med det sagt så har jag inte spelat det sedan dess och vet inte om det blivit bättre men man kan ju alltid hoppas. Speciellt för de som fortsatte spela av någon anledning.

Och kom inte och vifta med Early access flaggan för oavsett vad var spelets skick helt oacceptabelt. Speciellt med den prislappen.

Medlem

@Ajee: Fast det där är ju en ganska dryg kommentar riktad mot de som faktiskt spelar det, det verkar ju vara många ändå. Jag har aldrig spelat det, men; whatever floats your boat.

Medlem
Skrivet av Ajee:

@Arcadia: Inte gammalt nej, men det var nog nära det sämsta skit jag rört vid och det enda spel jag försökt lämna tillbaka på Steam. Dessvärre hade jag en lagt en timme för mycket på det. Med det sagt så har jag inte spelat det sedan dess och vet inte om det blivit bättre men man kan ju alltid hoppas. Speciellt för de som fortsatte spela av någon anledning.

Och kom inte och vifta med Early access flaggan för oavsett vad var spelets skick helt oacceptabelt. Speciellt med den prislappen.

Tyvärr är det just early access-flaggan som bör viftas här, du bör veta exakt vad det innebär och i fallet Conan Exiles var man väldigt tydliga med vad det var man fick för pengarna.
Spelet har uppdaterats väldigt regelbundet från releasen och vi som gillade grundkonceptet har konstant fått nya features att ha kul med.

1
Skriv svar