Valve patchar 19 år gamla Half-Life

Robot
Valve patchar 19 år gamla Half-Life

Äventyret från 1998 är inte för gammalt för en uppdatering.

#black-mesa, #half-life, #valve


Medlem

Det var ju en väldigt random patch efter en väldigt långt tid! Kul att veta at Valve kommer ihåg Half-Life fortfarande iallafall...

Medlem

HALF LIFE 3 CONFIRMED!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Let Half Life 2 rest in peace.

Kan ju inte bli annat än fiasko med ett Half Life 3 (eller HLF ep3) så kul att Steam uppdaterar Half Life 2 ibland och nu också Half Life.


signatur

Det var detta...

Medlem

Så snart 20 år sedan de första alltså... hhmmm.....

Half Life 3 confirmed 2018 !!!!

Medlem

Reagerade när jag såg att där var en HL1 patch kölagd i morse, blev lite besviken på innehållet dock, inte direkt så att det gör en sugen på att lira igen.

Inaktiv
Skrivet av Rurounin:

Reagerade när jag såg att där var en HL1 patch kölagd i morse, blev lite besviken på innehållet dock, inte direkt så att det gör en sugen på att lira igen.

Hur kan man tröttna på det första Half-Life? Nostalgitripp deluxe! Har börjat köra om det igen med originaltexturerna och modellerna. Njuter varje gång jag spelar det

Medlem

Det hela handlar egentligen om en viktig säkerhetslucka som har patchats bort av Valve. Nyligen så hittade en person att det var möjligt att kunna skicka maps till användare som gjorde det möjligt att köra skadlig kod på användarens dator.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Det var ju en väldigt random patch efter en väldigt långt tid! Kul att veta at Valve kommer ihåg Half-Life fortfarande iallafall...

Vore väl själva fan annars. Det är ju det som gjorde Valve till var dom är idag. Utan Half-Life (som är ett av världens bästa spel IMHO) så skulle ingenting på spelmarknaden se ut som den gör idag (eller, det kanske den skulle)


signatur
1
Skriv svar