Till morgonkaffet – spana in 10 minuter gameplay från Crackdown 3

Robot
Till morgonkaffet – spana in 10 minuter gameplay från Crackdown 3

Många explosioner blir det.

#crackdown-3


Medlem

Såg meh ut, då ser agents of mayhem mycket roligare ut och med samma gameplay grund.

KoP
Medlem

Har dom övergett idén om total environment destruction?

Inaktiv

Såg så jävulskt tråkigt ut i mitt tycke från de minuterna jag orkade se. Då kan man lika gärna spela SR4 eller Agents of Mayhem

Medlem

@anon_119148: ja herrejösses vilket grått spel. Gäääääsp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ser jävligt dassigt ut måste jag säga.

Största felet med Saints Row IV var alla super powers. Gjorde spelet mindre och tråkigare då det inte fanns någon mening med att köra bil om det inte krävdes för uppdraget.
Det här spelet bygger på samma koncept fast ser tråkigare ut.

Det andra som stör mig är hur fult spelet är. Saints Row IV till Xbox 360 var snyggare även om det var lågupplöst ner på ändtarmsnivå med stora problem med fps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av KoP:

Har dom övergett idén om total environment destruction?

Nej, varför tror du det? Gäller bara multiplayer inte singleplayer.

Medlem

Detta är ett release-spel för Xbox One X men ser ut som en remaster av ett 15 år gammalt spel?

"Plattare" och mer livlösa omgivningar har man inte sett på ett tag.

Medlem

@Vercadi: vem fan fick den iden?

Medlem
Skrivet av Rkraft93:

@Vercadi: vem fan fick den iden?

För folk hatar always online på singleplayer? haha

Medlem

Måste ju bara älska hur mänskliga faktorn spelar in när någon får "exklusivt" material från utvecklare att visa upp.

Snubben är så tacksam o känner sig speciell, kommentarer börjar hagla direkt, "Woooow, that was AMAZING", "So cool". Meanwhile, ser det heeeelt jävla platt o livlöst ut.

10/10

Ambassadör
Xbox

Är ett stort Xbox-fan... Men det här ser för jävla tråkigt ut.


signatur

Jump in.

Medlem

Fan vad dåligt det ser ut

Medlem

@Vercadi: nej jag undrar varför man inte kan förstöra byggnader i sp men i endast mp?

Inaktiv

Jag tyckte om ettan, men här verkar dom göra samma misstag som med Crackdown 2 dvs bara en tråkig upprepning.

Medlem

@Rkraft93: Det är för att förstörelse-algoritmerna beräknas i Microsofts datacenter, 'molnet', så därför hade det krävts always online för SP om man skulle använda sig av environment destruction.

Medlem

Mja... ser ungefär lika trist ut som 1 och 2


signatur

subterranean homesick alien

KoP
Medlem
Skrivet av Vercadi:

Nej, varför tror du det? Gäller bara multiplayer inte singleplayer.

Aha där ser man. Trodde det var tvärtom.

Medlem
Skrivet av Rkraft93:

@Vercadi: nej jag undrar varför man inte kan förstöra byggnader i sp men i endast mp?

Var ju exakt det jag svarade på.

Medlem

@Vercadi: jaha nu förstår jag lol. Visste inte om att molnet kunde göra detta.. men ändå dåligt för sp

1
Skriv svar